beantwoord

Nergens een activatiecode ontvangen

• 2 juli 2017
  • 1 reactie
  • 189 keer bekeken

Hallo Telfort,

Nu heb ik een Xperia X Compact gekocht met abonnement. Daarbij wilde ik nummerbehoud doen, nu heb ik een tijdelijk nummer. De sim-kaart moet geactiveerd worden. Er wordt gevraagd om een activatiecode en er wordt beweerd dat die per e-mail na mijn bestelling is verstuurd. Ik kan hem nergens vinden! Ik heb alle mails, nergens een activatiecode te bekennen. Derhalve heb ik de code opnieuw aangevraagd maar krijg ook geen mail terug. Kan de klantenservice mij helpen? Bovendien, als mijn nummerbehoud wordt doorgevoerd krijg ik dan nóg een andere simkaart of wordt het nummer vervangen op deze nieuwe simkaart?

Groetjes,
Thiemen

EDIT: geactiveerd!
icon

Beste antwoord door Koffiemok 2 juli 2017, 20:52

@Thiemen

En het antwoord op je andere vraag
Bovendien, als mijn nummerbehoud wordt doorgevoerd krijg ik dan nóg een andere simkaart of wordt het nummer vervangen op deze nieuwe simkaart?
is dat je dezelfde simkaart blijft gebruiken. Het tijdelijk nummer komt dan automatisch te vervallen.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +15
@Thiemen
En het antwoord op je andere vraag
Bovendien, als mijn nummerbehoud wordt doorgevoerd krijg ik dan nóg een andere simkaart of wordt het nummer vervangen op deze nieuwe simkaart?
is dat je dezelfde simkaart blijft gebruiken. Het tijdelijk nummer komt dan automatisch te vervallen.

Reageer