Nano simkaart activeren

• 29 november 2012
  • 9 reacties
  • 2834 keer bekeken

Badge
Ik prober mijn nanosimkaart te activeren via "mijn Telfort"
En dus op de "simkaart activeren" geklikt vreemd genoeg kwam er gelijk de mededeling "Uw activatie is reeds uitgevoerd. De status kan niet automatisch ververst worden. Zodra u opnieuw inlogt ziet u de juiste status.  ".
Maar nu na een dag is mijn nummer nog steeds niet overgezet naar de nieuwe simkaart.
Moet ik nu de servicedesk gaan bellen of kan dat via dit forum ?.

9 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@wstoof,

Welkom op het forum! Vervelend dat de nieuwe simkaart nog niet actief is. Ik zoek dit graag verder voor je uit. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer, e-mailadres en simkaartnummer nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Reputatie 3
Badge +1
@wstoof,

Bedankt voor de aanvullende gegevens.
Het probleem moet nu verholpen zijn. Ik adviseer je het toestel uit- en aan te zetten.
Kun je mij laten weten of het werkt?

Denise
Badge
Ja het werkt nu.
Dank voor de snelle service.

groet, wouter
Reputatie 3
Badge +1
Fijn dat het werkt!

Denise
Badge
ik heb je net nog een pb gestuurd, gaat nog iets anders niet helemaal goed...
Badge
Nieuwe NanoSim is geactiveerdt,echter...
Ik krijg bij m'n iPhone 5 in de "settings" geen optie te zien van "Personal Hotspot".
Dit had ik wel bij m'n iPhone 3GS.
Wie/waar moet ik zijn om die optie zichtbaar te krijgen op m'n nieuwe telefoon
Badge
Ik heb me laten vertellen dat de reden waarom ik de functie "personal hotspot"niet in de settings zie komt door dat dit niet is geactieveerd door de provider.
Terwijl dit toch wel aan zou moeten staan...
Kan 1 van de moderators dit voor mij regelen ?

M.Vr.Gr Wouter Stoof
Reputatie 3
Badge +1
@wstoof,

Vervelend dat er geen gebruik gemaakt kan worden van de 'Personal Hotspot'.
Zie je de persoonlijke hotspot niet staan bij de instellingen of zie je deze niet wanneer je het wilt gaan gebruiken?
Als je de hotspot helemaal niet ziet staan dan is dit een toestelprobleem en ligt dit aan bijvoorbeeld de software.

Mocht je deze wel zien staan maar er geen gebruik van kunnen maken dan kan dit diverse oorzaken hebben:

- De functie voor de hotspot staat niet aan. Deze kun je aanzitten via: instellingen > persoonlijke hotspot > AAN.
- De netwerknaam van jouw hotspot staat niet aan of is beveiligd.
- De netwerknaam staat wel aan maar bestaat alleen uit spaties. In dit geval dien je de netwerknaam te wijzigen. De persoon die gebruik wil maken van jouw netwerk dient dan in zijn/haar toestel jou netwerknaam op te geven.

Denise
Badge
Ik zag hem niet staan bij instellingen, maar ben er nu wel uit.

onder settings > General >Cellular > Personal Hotspot kun je het aanzetten.
Vervolgens verschijnt het wel onder de locatie welke je aangaf....

bedankt voor de hulp, ik ben er nu uit.

Reageer