Nadat de sim-kaart succesvol geactiveerd is, krijg ik ''Registratie sim mislukt''?

• 10 december 2012
  • 5 reacties
  • 1625 keer bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb een telfort abbonement aangeschaft, nu een paar dagen geleden. Vrijdag heb ik de sim kaart binnen gekregen en deze gelijk geactiveerd, echter krijg ik nu nog steeds "Registratie sim mislukt". Het abonnement is ingegaan op vrijdag de 7de dus ik betaal nu voor slechte service. Weet iemand wat er aan de hand is en wat ik kan doen?

Niet echt een goede start...

Alvast bedankt voor de moeite.

Groet,

Mohamed

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Toestel uit en aangezet? (desnoods batterij eruit halen)
Badge
Toestel uit en aangezet? (desnoods batterij eruit halen)

Dit heb ik al een aantal keer gedaan en ook met verschillende mobieltjes.
Reputatie 3
Badge +1
@Mohamed,

Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt. Kun je proberen of de simkaart in een ander toestel wel werkt? Zo kan in kaart gebracht worden of het aan de simkaart of aan het toestel ligt.
Graag verneem ik de uitkomst hiervan.

Denise
Badge
@Mohamed, Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt. Kun je proberen of de simkaart in een ander toestel wel werkt? Zo kan in kaart gebracht worden of het aan de simkaart of aan het toestel ligt. Graag verneem ik de uitkomst hiervan. Denise

Dat ik hier van baal is nog zacht gezegd helaas.

Het ligt aan de sim-kaart, want we hebben het al met diverse mobieltjes geprobeerd alsnog bericht met Registratie sim kaart mislukt...
Reputatie 3
Badge +1
@Mohamed,

Ik zoek dit graag verder voor je uit. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer, simkaartnummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise

Reageer