beantwoord

Naamswijziging contract en factuur

• 5 april 2018
  • 1 reactie
  • 154 keer bekeken

Sinds 8 maart is het contract van mijn mobiele nummer van mijn mans naam overgezet op mijn eigen naam. Tevens is het rekeningnummer voor incassering van de factuur gewijzigd.
Nu heb ik gisteren de eerste factuur op mijn eigen naam ontvangen en tot mijn verbazing moet ik in 1x twee maanden betalen. Het betreft de periode 8-3 t/m 31-1 plus de periode 1-4 t/m 30-4.
Maar op 16-3 is van de oude rekening ook al voor de contract periode maart geïncasseerd. Het lijkt mij dan overbodig dat ik nog een keer ga betalen voor de periode van 83 t/m 31-3 terwijl dit al betaald is.
Graag zou ik mijn ontvangen factuur gecorrigeerd zien of het eerder geïncasseerde bedrag terug geboekt zien.
Ik hoop op een goede oplossing.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 6 april 2018, 11:43

Hoi Danielle, welkom op het forum. Er zal nog een eindafrekening volgen van de factuur onder de naam van je man. Die zal in de loop van deze maand opgemaakt worden. Via deze eindafrekening zullen de te veel berekende kosten verrekend worden.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Danielle, welkom op het forum. Er zal nog een eindafrekening volgen van de factuur onder de naam van je man. Die zal in de loop van deze maand opgemaakt worden. Via deze eindafrekening zullen de te veel berekende kosten verrekend worden.

Reageer