naam wijziging contract duurt lang

• 3 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 184 keer bekeken

Ik heb een verzoek gedaan voor contractovername.
Heb het contractovername formulier geprint ingevuld en ondertekend een kopie geldig legitimatiebewijs eraan vastgeniet.
Op 13 Juli ruim 3 weken (later) krijg ik een mail dat de brief met het verzoek is ontvangen. Telfort zal binnen 10 werkdagen contact opnemen. Pas op 3 augustus krijg ik een mail dat er documenten ontbreken waaronder ook een kopie geldig legitimatiebewijs.
Weer op 3 augustus ontvang ik een mail;
Wij hebben het formulier van de contractovername niet ontvangen.

Ik gebeld met klantenservice. Blijkt dat ze wel het contractovername formulier hebben ontvangen en verder geen documenten. Later in het gesprek blijkt dat een kopie geldig legiitmatiebewijs toch door Telfort is ontvangen. Er ontbreekt nog een kopie bankafschrift.

Om e.e.a. te bespoedigen wil ik het formulier mailen. Helaas dat is niet mogelijk. Nee TELFORT kan zelf wel naar de klant mailen maar de klant niet naar Telfort. Zelfs de medewerker klantenservice die ik aan de telefoon had, kan niet een bericht sturen naar een college van de klantenservice met het verzoek een mail te sturen met daarin een link waarop de klant kan reageren (dat is mogelijk omdat ik dat al een keer eerder heb ontvangen, maar deze link kan je maar 1x gebruiken).

Ik zou graag een E-mail adres willen waarop ik het ontbrekende formulier naar kan mailen. Post raakt kwijt bij Telfort. Ik ben nu 2 maanden bezig en er is nog steeds niks geregeld.

Hoe gaat Telfort dit oplossen??????

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Turquoiseblauw, dank voor het aanmaken van een topic! Inderdaad een opmerkelijke zaak. Meestal worden deze verzoeken binnen enkele werkweken volledig verwerkt. Je treft het dus. 😞 Om een antwoord te geven op je vraag: ik wil dit graag voor je laten oplossen, maar dan moeten de formulieren wel per post toegestuurd worden. Er is bij mijn niets bekend over het 'kwijtraken' van post, dat zou inderdaad een kwalijke zaak zijn. ik wil je adviseren om nogmaals de ontbrekende stukken naar ons toe te sturen. Ik zal er dan voor zorgen dat ernaar wordt gekeken. Ik zie uit naar je reactie.

PS.
Ik heb je gebruikersnaam veranderd omdat je een 06-nummer gebruikte. Dat is niet aan te raden op een openbaar forum als deze. Mocht je een andere naam willen, laat het dan weten. Dan verander ik hem voor je.

Reageer