Ik ben overgestapt naar Telfort sim only, helaas 4 dagen nog steeds geen service. Daarentegen is de simkaart wel geactiveerd, wat is bevestigd door de klantenservice. Betreurenswaardig heeft de klantenservice het te druk om mij verder te helpen, omdat er blijkbaar met een nieuw systeem wordt gewerkt en niet alle informatie beschikbaar is. Aangezien het qua minuten nogal uit de klauwen loopt qua kosten buiten je bundel als je de klantenservice belt, hoop ik dat het via deze weg wel kan worden opgelost.
Zelf heb ik herhaaldelijk de telefoon opnieuw opgestart en een check gedaan of ik op het juiste netwerk zit.
Alvast bedankt
icon
Beste antwoord door lrw 19 maart 2018, 10:01
Hi Deborah,
Het werkt!
Even een vraag mbt abbo. Wordt de aansluitdatum nu op woensdag 14 maart gezet? (vanaf deze datum kon ik gebruik maken van de service)
Groeten,
Inge = laura 
Bekijk reactie