Na nieuwe simkaart nog steeds geen internet en voicemail

  • 29 juli 2016
  • 4 reacties
  • 636 keer bekeken

Na ingang van mijn abonnement bijna een jaar (!!) lang geen internet gehad. Verschillende meldingen gedaan, probleem nog steeds niet opgelost. Tijdens vakantie een nieuwe simkaart ontvangen, vandaag geactiveerd: nog steeds niks. Geen 4G, geen voicemail. Ik ben het zo spugzat.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk merk en type phone heb je
Badge +2
Welkom op het forum Bo17. Jeetje wat heftig dat je bijna een jaar zonder mobiel internet zit. Ben benieuwd wat er aan de hand is / waar dat mis gaat. Hoe en wanneer heb je dit gemeld? Zit je nu nog in het buitenland? Zo ja, waar? Kun je wel gesprekken opzetten / oproepen ontvangen? Voor de zekerheid kun je in een privébericht jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer, het nieuwe simkaartnummer en merk/type telefoon aan mij doorgeven. Na ontvangst zoek ik zo spoedig mogelijk voor je uit wat er precies aan de hand is.
Heb inmiddels begrepen dat ik niet aangemeld sta voor internet, voicemail etc. Zou binnen 1 tot 5 werkdagen opgelost moeten worden. Fingers crossed
Badge +13
Hi Bo, is het probleem inmiddels opgelost of moeten we er nog achterna gaan?

Reageer