Na activeren simkaart geen netwerk

• 14 juni 2016
  • 8 reacties
  • 336 keer bekeken

Geachte,

Nieuwe simkaart ontvangen, geactiveerd telefonisch
alleen werkt nog steeds niet.
Gr,
Ravi

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

8 reacties

Badge +1
Hallo raviroman, welkom op het Telfort forum! Dat is vervelend ja! Stuur me alsjeblieft een privébericht met hierin jouw postcode, huisnummer en 06-nummer. Na ontvangst kijk ik of ik kan achterhalen hoe dat het komt. Bedankt alvast!
Badge +1
Hi raviroman, bedankt voor je bericht! Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met een collega en dat er geadviseerd is om naar een Telfort winkel te gaan voor een nieuwe simkaart. Is dit niet gelukt?
Hi raviroman, bedankt voor je bericht! Ik zie dat je gisteren contact hebt gehad met een collega en dat er geadviseerd is om naar een Telfort winkel te gaan voor een nieuwe simkaart. Is dit niet gelukt?

Nee nog niet geweest en ik zag eerder een topic dat iemand ook deze problem had en het voor hem wel is opgelost.
Badge +1
Hoi raviroman, wat was toen de oplossing? Mijn collega heeft gisteren, en ik nu, gezien dat jouw simkaart zich niet op het netwerk registreert. Een reset heeft niet geholpen. Wij zijn er daarom van overtuigd dat een andere simkaart voor jou de oplossing is. Ik kan een nieuwe simkaart voor je aanvragen, maar die kan er al snel vijf werkdagen over doen om bij jou aan te komen. Graag eerst naar de winkel gaan en een andere simkaart proberen.
Geachte,

Ik heb hetzelfde probleem. Gisteren mijn nieuwe simkaart geactiveerd en uitgeprobeerd. Deze gaat echter nog niet in en weer vervangen door de 'oude' sim. Sindsdien heb ik geen netwerk (internet en telefonie) meer.

Zouden jullie dit kunnen nakijken?

Bedankt
Aletta
Badge +1
Hallo Eletta, welkom op ons forum! Het is een rottige situatie om onbereikbaar te zijn. Stuur mij alsjeblieft een privébericht met hierin jouw postcode, huisnummer en 06-nummer. Ik zal na ontvangst kijken naar de instellingen van de simkaart etc. Alvast bedankt!
Badge +1
Hoi Aletta, dankjewel voor je privébericht! Fijn dat het werkt nadat je in de Telfort winkel bent geweest. Wat het euvel nu precies geweest is zullen we niet weten, maar gelukkig kun je weer bellen en internetten met je telefoon! :D

Raviroman, ben jij nog langs de Telfort winkel geweest voor een nieuwe simkaart?
Badge +1
Hi Raviroman,

Aangezien je helaas niet meer reageert, ga ik ervan uit dat het probleem reeds verholpen is.
Mocht er alsnog iets zijn wat ik voor jou kan doen, wil je dit laten weten in een nieuw topic alsjeblieft?

Dit topic wordt hierbij gesloten.