beantwoord

Moment van ingang wijziging bundel

• 21 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik heb zojuist de bundel in mijn abonnement gewijzigd van 2,5 naar 10gb. Ik heb dat gedaan omdat ik per direct tijdelijk meer ruimte nodig heb.  In de Telfort App staat: "Je nieuwe bundel geldt voor de hele huidige factuurmaand.” Ik was dus in de veronderstelling dat de 10gb direct in zou gaan. In mijn verbruik zie ik de extra ruimte nog niet terug. Hoe kan dat? Heel graag een reactie.

Veel groeten!

Maja

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 23 oktober 2019, 12:21

Hoi @MajaDonker, welkom hier. 

Ik lees dat je extra ruimte nodig hebt om te internetten. Je dacht dat dit meten in zou gaan. Dat is helaas niet het geval. Een wijziging gaat pas de eerstvolgende factuurperiode in. Meer informatie op de website. Excuses dat de informatie anders is. Dit is al intern aangekaart. Ik had je ook graag meteen de data willen geven, maar dat kan gewoonweg niet. :(

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @MajaDonker, welkom hier. 

Ik lees dat je extra ruimte nodig hebt om te internetten. Je dacht dat dit meten in zou gaan. Dat is helaas niet het geval. Een wijziging gaat pas de eerstvolgende factuurperiode in. Meer informatie op de website. Excuses dat de informatie anders is. Dit is al intern aangekaart. Ik had je ook graag meteen de data willen geven, maar dat kan gewoonweg niet. :(

Dankjewel Bart,

Jammerdepammer, goed dat de verwarrende info in ieder geval wordt aangepast. Ik ga kijken hoever ik kom met mijn data en iets anders bedenken!
Fijne middag!

Reputatie 8
Badge +12

Ja helaas. Het is nog even wachten tot de 2e. Tot die tijd zoveel mogelijk gebruik maken van WiFi indien aanwezig. 

Reageer