Mogelijk opzeggen vanwege tariefwijziging

  • 15 januari 2013
  • 1 reactie
  • 2390 keer bekeken

Badge
Ik heb eind vorig jaar een brief gekregen van Telfort waarin werd aangekondigd dat er moest gaan worden betaald voor 'Programma gemist'. Door deze tariefswijziging is het mogelijk om mijn contract te beëindigen vóór 24 januari. Ik overweeg nu serieus mijn contract te beëindigen vanwege de constante slechte beeldkwaliteit met ITV. Als ik dit forum zo doorlees, hebben een groot aantal mensen dezelfde klachten en zelden zie ik dat er adequaat gereageerd wordt of dat er een permanente oplossing is voor dit probleem. Dit geeft mij niet veel hoop, zelf zodanig weinig dat ik niet eens de weg naar de klantenservice ga bewandelen.
Ik ben al heel wat jaartjes bij Telfort (voorheen bij Tiscali) maar ik denk dat het nu tijd wordt om afscheid te nemen.
Is er iemand bij Telfort die mij er van kan overtuigen dat de problemen met het blokkerig beeld en constante storingen in de nabije toekomst tot het verleden behoord?

1 reactie

Badge
Ik heb eind vorig jaar een brief gekregen van Telfort waarin werd aangekondigd dat er moest gaan worden betaald voor 'Programma gemist'. Door deze tariefswijziging is het mogelijk om mijn contract te beëindigen vóór 24 januari. Ik overweeg nu serieus mijn contract te beëindigen vanwege de constante slechte beeldkwaliteit met ITV. Als ik dit forum zo doorlees, hebben een groot aantal mensen dezelfde klachten en zelden zie ik dat er adequaat gereageerd wordt of dat er een permanente oplossing is voor dit probleem. Dit geeft mij niet veel hoop, zelf zodanig weinig dat ik niet eens de weg naar de klantenservice ga bewandelen.
Ik ben al heel wat jaartjes bij Telfort (voorheen bij Tiscali) maar ik denk dat het nu tijd wordt om afscheid te nemen.
Is er iemand bij Telfort die mij er van kan overtuigen dat de problemen met het blokkerig beeld en constante storingen in de nabije toekomst tot het verleden behoord?


Sorry, verkeerde forum.

Reageer