Mobiele telefoon

• 25 augustus 2012
  • 0 reacties
  • 1492 keer bekeken

Sinds eind september vorig jaar heb ik een abonnement voor mijn mobiele telefoon afgesloten bij Telfort.
Vanaf dat moment heb ik vrij regelmatig slechte of geen verbinding waardoor ik belangrijke telefoongesprekken mis en daardoor ook nog eens extra beltegoed kwijt ben aan het terug bellen van de gemiste gesprekken terwijl ik altijd waar ik ook ben mijn mobiele telefoon bij mij heb.
Diverse keren een e-mail naar Telfort gestuurd, met standaard antwoord of ik in een gebouw met ramen zit, of dat ik al eens een andere telefoon heb geprobeerd, of ik al eens een andere simkaart heb geprobeerd etc. etc.
Ja, dat heb ik allemaal gedaan, maar niets helpt.
Ik heb er zelfs nog een nieuwe telefoon voor gekocht.:mad: 
Ook ben ik met de klacht al 4 x in Rotterdam-Oosterhof (Alexandrium I), 3 x in Rotterdam Centrum (Beurs, de Koopgoot) en 1 x in Rotterdam Zuid (Zuidplein Hoog) geweest, maar niets schijnt te helpen, ja ik heb nog een antwoord gehad van "dan gaat U toch even buiten staan om te bellen" waarop ik heb gereageerd "met 40 graden koorts ga ik niet naar buiten om een arts te bellen" lijkt me logisch.
Ook heb ik de volgende klacht erbij gekregen en die is: van een zgn. gemist gesprek was voicemail ingesproken maar toen ik ging afluisteren kreeg ik de melding: U heeft geen nieuwe berichten.???
Volgens Telfort heb ik maar 2 klachten hierover gemeld, maar al die andere keren wordt daar niet naar gekeken?
Ik krijg er schoon genoeg van, het T.V. kastje die ik niet anders dan op 1 plaats kan zetten want anders heb ik problemen, en de telefoon erbij.

Marann

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer