beantwoord

Mobielabonnement gaat over naar KPN

• 13 januari 2020
  • 7 reacties
  • 465 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb een mail gekregen dat ik op 26-01-2020 mijn mobielabonnement over gaat naar KPN. Kan ik dan gebruik maken van “MijnTelfort” app of dien ik dan ook de app van KNP op mijn telefoon te installeren.

En hoe zit het dan met mijn inlog gegevens?

Ik hoor graag even.

Gr. Leon

icon

Beste antwoord door Galdor68 13 januari 2020, 16:31

Al die gegevens staat in dat zelfde bericht.

We kunnen nu een Telfort-ID aanmaken, heb je dat niet gedaan dan wordt je huidig ccontact emailadres daarvoor gebruikt in combinatie met het bestaande wachtwoord.

Voor het verbruik en overige zal je inderdaad de Mijn KPN app moeten gebruiken.

Bekijk reactie

7 reacties

Al die gegevens staat in dat zelfde bericht.

We kunnen nu een Telfort-ID aanmaken, heb je dat niet gedaan dan wordt je huidig ccontact emailadres daarvoor gebruikt in combinatie met het bestaande wachtwoord.

Voor het verbruik en overige zal je inderdaad de Mijn KPN app moeten gebruiken.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @leon.vandeweem, we gaan inderdaad samen met KPN onder de naam van KPN. Hoe dat zit met Mijn Telfort en Mijn KPN is al beantwoord door Galdor68. Ik heb daar niets aan toe te voegen. Mocht er nog wat onduidelijk zijn, laat het dan vooral weten. Fijn weekend. 

Reputatie 1
Badge +1

Goedemorgen,

Bedankt voor de reacties maar ik heb nog even een aanvullende vraag. Op ons huis adres hebben wij 2 mobiele abonnenmenten met maar 1 mail adres. Hoe gaat dit dan dadelijk in de nieuwe mijn KPN app. Dien ik voor het 2 abonnement een 2e Telfort ID aan te maken en hoe doe ik dat?

Gr. Leon

Als het mee zit niet. Als ieder van julie een eigen inlog heeft of had op basis van het 06nummer dan zijn er 2 ID's nodig daarmee dan ook 2 emailadressen. Is er inzage voor elke gebruiker apart wenselijk zal dit nodig zijn. Aan Mijn KPN kunnen meedere producten worden toegevoegd het kan ook met 1 inlog net wat wenselijk of noodzakelijk is.

Neem eventueel hier een kijkje.

https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/inloggen-bij-kpn-424950

Reputatie 8
Badge +12

Precies wat Galdor68 zegt. Daar heb ik niets aan toe te voegen. 

Reputatie 1
Badge +1

Goedemorgen,

Een en ander is overgezet en we hebben nu ieder een eigen ID. Dus dit kan gesloten worden.

Gr. Leon

Reputatie 8
Badge +12

Top dat het gelukt is allemaal. :)

Reageer