beantwoord

Mobiel verlengen onder dezelfde voorwaarden

• 29 januari 2020
  • 11 reacties
  • 297 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

mijn Sim only abonnement loopt 5-4-2020 af. Vorige week nog even gecheckt en toen kon ik onder dezelfde voorwaarden mijn abonnement verlengen dus ook meenemen van je belminuten en MB’s 2 maanden lang. Ik kreeg wel de keus om over te stappen naar een kpn abonnement maar dat wil helemaal niet. Met mijn abonnement van 150 minuten en 2000 Mb heb ik hier meer dan genoeg aan en wil dat dus houden. Nu wil ik het afronden maar zie nergens meer hoe dit te doen nu Telfort over gegaan is naar kpn. Volgens mij moet het nog wel kunnen maar hoe? Wie kan mij helpen. Indien ik nl verplicht wordt om naar kpn dan haak ik af, veel te duur en niks meenemen naar volgende maanden.

Admin: Reacties afgesplitst van ouder topic, eigen topic voor je aangemaakt, bijbehorende reacties meegenomen

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 30 januari 2020, 09:13

Hoi @Palomino, om je vragen goed te kunnen beantwoorden, en om het overzichtelijk te houden, heb ik een eigen topic voor je aangemaakt en alle reacties hierheen verplaatst. Ik begrijp dat je toch wat vragen hebt rondom de overgang naar KPN en mogelijkheden voor verlengen. 

Je hebt al flink wat antwoorden en hulp gehad zie ik, dat is fijn. Ik kan eigenlijk alleen maar bevestigen wat er is gezegd. Verlengen bij Telfort kon tot vorige week vrijdag. Als je nu graag jouw voorwaarden wilt behouden, zoals het meenemen van MB's, dan kan je jouw abonnement zoals het nu is gewoon blijven gebruiken. Als het niet duidelijk is, of als je vragen hebt, laat het dan gerust hier weten.

Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 1

Vandaag van KPN gehoord dat we miv 1 febr nieuwe MB's en belminuten krijgt maar dat de gespaarde MB's en belminuten vervallen. Dat kan toch niet waar zijn. Telfort beloofde in haar mail met info dat alles hetzelfde zou blijven. Blijkt dus dat Telfort ons verkeerd heeft voorgelicht.

Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?

Ik heb net die vraag inderdaad ook gesteld in een andere groep. Ik had ook begrepen dat we onder dezelfde voorwaarden door gaan met behoud van MB’s en minuten. Ik wou mijn abo verlengen onder dezelfde voorwaarden maar sinds maandag kan dat dus niet meer, vorige week nog wel. Als het inderdaad niet meer mogelijk is dan is het een lekker zooitje daar en overstappen naar kpn zie ik niet zitten, zijn veel te duur.

@Palomino tot vorige week vrijdag kon je tegen de Telfort voorwaarden verlengen. Nu verleng je tegen de KPN voorwaarden. 

Het is geen zooitje op sommige dingen na. Je hoeft niet naar KPN over te stappen dat kan niet eens je bent KPN klant met een speciaal telfort abonnement.

Hallo,

mijn Sim only abonnement loopt 5-4-2020 af. Vorige week nog even gecheckt en toen kon ik onder dezelfde voorwaarden mijn abonnement verlengen dus ook meenemen van je belminuten en MB’s 2 maanden lang. Ik kreeg wel de keus om over te stappen naar een kpn abonnement maar dat wil helemaal niet. Met mijn abonnement van 150 minuten en 2000 Mb heb ik hier meer dan genoeg aan en wil dat dus houden. Nu wil ik het afronden maar zie nergens meer hoe dit te doen nu Telfort over gegaan is naar kpn. Volgens mij moet het nog wel kunnen maar hoe? Wie kan mij helpen. Indien ik nl verplicht wordt om naar kpn dan haak ik af, veel te duur en niks meenemen naar volgende maanden.

Zie ook de reactie in het andere topic.

Je kan niks meer afronden dat had je voor zaterdag moeten doen.  Het niks mee nemen berust op verkeerde voorlichting. Als je die 2000 Mb en je belminuten wil houden dat kan gewoon niks verlengen dan houd je dit zolang je wil.

Reputatie 1

Hallo,

Zie ook de reactie in het andere topic.

Je kan niks meer afronden dat had je voor zaterdag moeten doen.  Het niks mee nemen berust op verkeerde voorlichting. Als je die 2000 Mb en je belminuten wil houden dat kan gewoon niks verlengen dan houd je dit zolang je wil.

Hoi Galdor,

dat lijkt me dan de beste oplossing, niks verlengen en dan maar zien wat er gebeurt. 😉

KPN kent ook een 2Gb en 150 minuten bundel enkel niet meenemen en geen verdubbelaar. Wie niks veranderd houd wat hij of zij heeft.

Reputatie 8

Je zou juist beter niet een overeenkomst met een nieuw aanbod “verlengen”.
Na, een minimum contractperiode van één jaar, worden abonnementen stilzwijgend verlengd onder de voorwaarden waar jij het een keer voor hebt afgesloten. Daar verandert niets aan zolang jij er ook niets aan verandert.

Op randvoorwaarden na en zelfs de prijs kan veranderen. Echter niet zonder duidelijke kennisgeving vooraf. Bij mobiel zijn echte prijswijzigingen de laatste jaren niet gebruikelijk.

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Palomino, om je vragen goed te kunnen beantwoorden, en om het overzichtelijk te houden, heb ik een eigen topic voor je aangemaakt en alle reacties hierheen verplaatst. Ik begrijp dat je toch wat vragen hebt rondom de overgang naar KPN en mogelijkheden voor verlengen. 

Je hebt al flink wat antwoorden en hulp gehad zie ik, dat is fijn. Ik kan eigenlijk alleen maar bevestigen wat er is gezegd. Verlengen bij Telfort kon tot vorige week vrijdag. Als je nu graag jouw voorwaarden wilt behouden, zoals het meenemen van MB's, dan kan je jouw abonnement zoals het nu is gewoon blijven gebruiken. Als het niet duidelijk is, of als je vragen hebt, laat het dan gerust hier weten.

Reputatie 1

Hoi @Palomino, om je vragen goed te kunnen beantwoorden, en om het overzichtelijk te houden, heb ik een eigen topic voor je aangemaakt en alle reacties hierheen verplaatst. Ik begrijp dat je toch wat vragen hebt rondom de overgang naar KPN en mogelijkheden voor verlengen. 

Hoi Alexandra,

Dank je wel voor je reactie en ja ik heb al behoorlijk reacties gehad waar ik wel wat mee kan. Hopelijk verloopt het zoals ik verwacht, niet verlengen of iets veranderen en gewoon door laten lopen zodat ik onder dezelfde voorwaarden door ga.

Groet Peter.

Reputatie 8
Badge +10

@Palomino Fijn! Daar ga ik wel vanuit. Als je toch vragen hebt of als we je ergens mee kunnen helpen, klop gerust op het forum aan :slight_smile:

Reputatie 1

@Palomino Fijn! Daar ga ik wel vanuit. Als je toch vragen hebt of als we je ergens mee kunnen helpen, klop gerust op het forum aan :slight_smile:

🤩😊

Reageer