Mobiel Prepaid

  • 18 februari 2012
  • 1 reactie
  • 2023 keer bekeken

Heb bij Telfort Internetshop een Samsung C3330 gekocht betalen en toe zenden was geen probleem.
Heb het toestel uitgepakt simkaart erin ,opgeladen en dan 1244 gebeld maar dat was niet nodig kreeg de melding ALLEEN VOOR HULPDIENSTEN.
Dan maar contact opnemen met de Klantenservice en jawel na 47 minuten werd de verbinding verbroken zonder iemand te spreken.
Dan maar opnieuw en jawel na 29 minuten had ik iemand aan de lijn het probleem uitgelegd en dan het antwoord daar ga ik niet over ik ga u doorverbinden en zo tot 6 maal toe.
Dan had ik iemand die bereid was om te helpen en die zei stuur het maar terug naar de Internetshop maar het MOET wel aangetekent verzonden worden anders wordt het niet aangenomen.
En het toestel kan ik binnen 2 maand terug verwachten.
Zo dat noem ik nog eens service het is toch te zot om los te lopen.

1 reactie

Badge +7
Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Als u geen bereik heeft wil ik u vragen om handmatig het KPN-netwerk te selecteren. Graag ontvang ik in een privébericht uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres.

Laïla

Reageer