beantwoord

Mobiel Postpaid abonnement ZONDER bundel

• 7 november 2016
  • 3 reacties
  • 647 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Ik ben al jaren op zoek naar een normaal mobiel abonnement, dus geen prepaid. Bij prepaid moet je om de zoveel tijd opwaarderen, en als je eens een drukke belperiode hebt moet je opletten dat je niet te weinig beltegoed hebt.
Wat ik graag zou willen, is een normaal postpaid abonnement, zonder enige bundel... het abonnement zou speciaal voor klanten zijn (die bv internet afnemen) met een maandelijkse prijs van 0.00 euro... gewoon gratis dus..... Maar, je betaalt gewoon voor wat je gebruikt... Bel je die ene maand 1 minuut, dan reken je ook die ene minuut af... Volgens mij moet dit best rendabel zijn voor Telfort... Ik weet dat sommige buitenlandse kabelbedrijven zo een model hanteren... Je moet minimaal eens in de 6 maanden bellen/sms'en... maar dat is ok... desnoods bel je jezelf even 😉 Het gaat erom dat je altijd een werkende telefoon bij je hebt, waarmee je overal kan bellen/gebeld worden, en waarbij je ook niet de hoofdprijs betaalt als je hem gebruikt... Nu denk ik aan prepaid tarieven...

Nu kan je alleen maar minimaal een 300 minuten bundel nemen voor 8 euro per maand..... ik zou niet weten hoe ik die 300 minuten op krijg.... Momenteel gebruik ik een duitse prepaidkaart, en laadt eens per jaar 15 euro beltegoed op.... dat gaat uiteraard ook prima, want voor telefoontjes buiten Duitsland kost het slechts 14 ct per minuut.... dus dat gaat wel.... MAar het zou handiger zijn als je gewoon een 0-euro abonnement zou hebben en gewoon achteraf betalen wat je de afgelopen maand verbeld hebt.
icon

Beste antwoord door Marissa - Telfort 9 november 2016, 10:22

Hey Sverige,

Zo'n abonnement zou inderdaad ideaal zijn, helaas is dit niet mogelijk bij Telfort 😞.
Opwaarderen is niet ieder jaar nodig zolang je maar een keer per half jaar belt of smst met de simkaart, dat is het teken voor ons dat je nog gebruik maakt van je simkaart.

Er zijn 2 tariefplannen mogelijk bij ons:
Telfort standaard : Telfort prepaid 15:
Bellen is €0,36 per minuut. Bellen is €0,15 per minuut.
Sms is €0,08 per bericht. Sms is €0,15 per bericht.

Een abonnement met 300 belminuten is zonde van het geld als je niet alles opbelt, dit is aan de andere kant wel weer een zekerheid dat je altijd kunt bellen.
Bij Telfort neem je de overgebleven minuten tot 3 maanden mee over naar de volgende factuurperiode. Mocht je dan period's hebben waar je meer in belt, heb je op deze manier al een buffer voor jezelf opgebouwd.

Mochten er nog vragen zijn help ik je graag verder! 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hey Sverige,

Zo'n abonnement zou inderdaad ideaal zijn, helaas is dit niet mogelijk bij Telfort 😞.
Opwaarderen is niet ieder jaar nodig zolang je maar een keer per half jaar belt of smst met de simkaart, dat is het teken voor ons dat je nog gebruik maakt van je simkaart.

Er zijn 2 tariefplannen mogelijk bij ons:
Telfort standaard : Telfort prepaid 15:
Bellen is €0,36 per minuut. Bellen is €0,15 per minuut.
Sms is €0,08 per bericht. Sms is €0,15 per bericht.

Een abonnement met 300 belminuten is zonde van het geld als je niet alles opbelt, dit is aan de andere kant wel weer een zekerheid dat je altijd kunt bellen.
Bij Telfort neem je de overgebleven minuten tot 3 maanden mee over naar de volgende factuurperiode. Mocht je dan period's hebben waar je meer in belt, heb je op deze manier al een buffer voor jezelf opgebouwd.

Mochten er nog vragen zijn help ik je graag verder! 🙂
Reputatie 2
Badge +1
Dat dit soort abo er nu niet is, wist ik... daarom dat ik het als "verberteringsvoorstel" gepost had ;)
Niets is onmogelijk, toch?

Het standaard tarief is oninteressant... dan is Prepaid15 al beter... Al is het wel duurder dan wat ik nu met mijn Duitse prepaid van Congstar betaal... Wil ik NAAR het buitenland bellen, blijft dat bij Congstar 14 cent per minuut kosten, net als in NL (wat zone 1 is)... bij Telfort kost me dat dan 55 cent... ik heb dus geen enkel voordeel om over te stappen naar Telfort mobiel, zolang dat "nul euro abonnement" nog niet bestaat.
Jammer... maar misschien komt er ook wel zo een abo naar Nederand toe.
Het kan toch niet zijn dat alle abonnementen een verplichte bundel hebben.
Vroeger had je in Nederland Dutschtone, wat intussen overgenomen is door T.Mobile... die hadden een interessant abonnement, want je abo bedrag ging in je eigen "pot" en die bleef eeuwig geldig, zolang je abonnee bleef... doordat het "geld" was, kon je dat ook gebruiken om te bellen in het buitenland etc. Een poos nadat dit afgeschaft werd ben ik er in Nederland mee gestopt omdat het dan te duur werd voor mensen die erg onregelmatig bellen... maanden vrijwel niets, en dan plots verbel je 7 euro in een week...

Ik hoop dat jullie het idee van het 0-euro abonnement niet weggooien, maar het in de ideeenbus laten zitten.... wie weet komt er een verlichte geest die het nut daarvan inziet, en het eventueel als een "plus dienst" aanbiedt aan internetklanten.
Reputatie 1
Badge +1
Hey Sverige,

Ik zal het zeker doorgeven aan mijn meerdere! 🙂 Klinkt inderdaad erg aantrekkelijk en hier zal vast meer vraag naar zijn vanuit de klant.

Wanneer het mogelijk is, hoor je dit uiteraard terug via bijvoorbeeld reclames op de tv of een algemene nieuwsbrief.

Groetjes Marissa.