Mobiel opgehaald voor reparatie, defect crappy leentoestel gekregen

• 26 juli 2013
  • 0 reacties
  • 1397 keer bekeken

Badge
Het zoveelste gezeik met Telfort sinds me overstap nog geen maand geleden........

Ten 1ste verkeerde prijs van een abonnement gekregen dan wat ik aangevraagd had...... Nog steeds niet opgelost.

Ten 2de geen zinnig antwoord krijgen en van het kastje naar de muur gestuurd worden wanneer de update komt voor android 4.2.2. voor mijn Xperia Z die al 1 maand geleden gereleashed is voor alle andere providers.

Ten 3de een paar weken geen voicemail gehad en daardoor een paar belangrijke berichten gemist, hierover geen melding of wat dan ook gehad van Telfort.

Ten 4de vandaag me toestel opgehaald waar een fabrieksfout/ defect in zit, leentoestel gekregen van smartcare kan niet eens een zinnig telefoongesprek voeren aangezien ik de andere kant niet kan horen maar alleen via de luidspreker, defect toestel gekregen dus !!!
Ik neem aan dat mobiele telefoons gecontroleerd worden voordat je ze aan een klant geeft! Ik ben nu dus niet mobiel bereikbaar terwijl ik dat voor me werk wel moet zijn, lijkt me niet de bedoeling dat ik nu zelf een mobiel moet regelen.

Wat heb ik een spijt dat ik naar Telfort ben overgestapt en zit er nog 2 jaar aan vast ook. elke maand ( mits niet opgelost ) 10 euro meer betalen voor mijn abonnement dan afgesproken is, defecte mobiele telefoon en nu ook nog is een defect leentoestel.

Echt slechte slechte service tot nu toe, ik wil een acceptable oplossing en een goede ook, zoniet dan wil ik mijn abonnement ongedaan maken en ga ik naar een provider wel beter met ze klanten om gaat.

Gr Ray Simons

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer