beantwoord

Mobiel nummer geblokkeerd

  • 30 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

G,middag ik heb helaas mijn achterstand(en)betaalt en tot nu toe is de blokkade niet opgeheven ,het is nooit leuk voor n blokkade maar vindt wel zo netjes als alles keurig betaalde dat het opgeheven mag worden .

Mvg een trouwe klant.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 30 oktober 2019, 17:02

Hallo @Blacca, welkom bij ons op het forum. Afgesloten zijn is nooit fijn inderdaad! Hoe lang het duurt voordat je weer aangesloten bent na een betaling is zoals jimny zegt afhankelijk van de manier waarop je de betaling hebt gedaan. Bij een handmatige overboeking kan dit 4-5 werkdagen duren, wat wij niet kunnen versnellen. Als je het betaald hebt via een iDEAL link die je van ons hebt gekregen kan dat binnen enkele uren. 

Ik heb nog geen volledige gegevens van je, waardoor ik jouw situatie niet kan inzien. Als je bent afgesloten zullen alle openstaande facturen moeten worden betaald voordat je weer aangesloten kunt worden. Heb je alle bedragen overgemaakt? Ik kan voor je kijken hoeveel dat precies is, zou je daarvoor je forumprofiel kunnen aanvullen zodat het 06-nummer, de postcode + huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”)? Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Als je het zelf via ideal hebt overgemaakt dan duurt het 4 tot 5 werkdagen voordat je weer bent aangesloten, beter is om via een betaal link van Telfort de betaling over te maken

Pfff,heb het handmatig overgemaakt naar de Telfort rekening.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Blacca, welkom bij ons op het forum. Afgesloten zijn is nooit fijn inderdaad! Hoe lang het duurt voordat je weer aangesloten bent na een betaling is zoals jimny zegt afhankelijk van de manier waarop je de betaling hebt gedaan. Bij een handmatige overboeking kan dit 4-5 werkdagen duren, wat wij niet kunnen versnellen. Als je het betaald hebt via een iDEAL link die je van ons hebt gekregen kan dat binnen enkele uren. 

Ik heb nog geen volledige gegevens van je, waardoor ik jouw situatie niet kan inzien. Als je bent afgesloten zullen alle openstaande facturen moeten worden betaald voordat je weer aangesloten kunt worden. Heb je alle bedragen overgemaakt? Ik kan voor je kijken hoeveel dat precies is, zou je daarvoor je forumprofiel kunnen aanvullen zodat het 06-nummer, de postcode + huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”)? Ik hoor het graag van je.

Reageer