beantwoord

Mobiel nummer afgesloten

  • 17 januari 2020
  • 2 reacties
  • 112 keer bekeken

Mijn nummer kan ik niet mee bellen en mobiel internet werkt niet en alle rekeningen zijn betaald. Hoe kan dit? 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 17 januari 2020, 11:41

Hoi @Ramona1508, wat balen dat jouw mobiel niet meer werkt. Deze is inderdaad gewoon actief, dus niet afgesloten. Dus moeten we het elders gaan zoeken. Helpt het als je jouw toestel uit en weer aan zet? En heb je wel verbinding als je jouw simkaart in een ander toestel test? Zo ja, dan zit het dus ergens in jouw toestel, dan wil ik je aanraden om de instellingen eens na te lopen. Kom je er niet uit, dan wil ik je vragen even naar de winkel te gaan zodat ze mee kunnen kijken. Werkt jouw simkaart in een ander toestel ook niet, dan is vermoedelijk de simkaart kapot gegaan. In dat geval kun je via Mijn Telfort een vervangende simkaart aanvragen. 

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Ramona1508, wat balen dat jouw mobiel niet meer werkt. Deze is inderdaad gewoon actief, dus niet afgesloten. Dus moeten we het elders gaan zoeken. Helpt het als je jouw toestel uit en weer aan zet? En heb je wel verbinding als je jouw simkaart in een ander toestel test? Zo ja, dan zit het dus ergens in jouw toestel, dan wil ik je aanraden om de instellingen eens na te lopen. Kom je er niet uit, dan wil ik je vragen even naar de winkel te gaan zodat ze mee kunnen kijken. Werkt jouw simkaart in een ander toestel ook niet, dan is vermoedelijk de simkaart kapot gegaan. In dat geval kun je via Mijn Telfort een vervangende simkaart aanvragen. 

Reputatie 8
Badge +12

Heb je het toestel inmiddels weer aan de praat @Ramona1508? Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen. 

Reageer