beantwoord

Mobiel internet + bellen

• 28 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 93 keer bekeken

Zojuist gestart met Mobiel abonnement internet + bellen/SMS. Internet met WIFI is okay, mobiel internet zonder Wifi werkt niet. Toestel paar keer aan/uit gezet. Vergeet ik nog iets?

Eerste telefoontje naar collega (binnen NL) gepleegd, verschijnt al direct als kostenbedrag EUR0,60 buiten bundel in het betalingsoverzicht, terwijl ik al betaal voor 300min bellen. Weet iemand wat hier fout gaat?
icon

Beste antwoord door Stephen 29 augustus 2017, 13:36

Beste Jetho, ik zie dat je abonnement gelukkig van start is gegaan. De 60 cent die je buiten de bundel bent gegaan wordt op jouw volgende factuur vergoed. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Ik vermoed dat je abonnement nog niet is ingegaan...
Dankjewel voor je antwoord Enterprise. Lijkt me idd een logische verklaring. Abonnement zou vandaag ingaan, ben benieuwd of dat nog gebeurt.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo jetho, welkom op het forum! Ik zie inderdaad dat het abonnement vandaag ingaat maar dat deze nog niet actief is. Het is ook nog een paar uur 28 augustus 2017. :)
Morgen zal ik wederom voor je controleren of het abonnement ook daadwerkelijk van start is gegaan. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Jetho, ik zie dat je abonnement gelukkig van start is gegaan. De 60 cent die je buiten de bundel bent gegaan wordt op jouw volgende factuur vergoed. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reageer