beantwoord

Mobiel gestolen buitenland en kan geen telefonisch contact opnemen met Telfort

• 25 september 2017
  • 1 reactie
  • 94 keer bekeken

Mijn mobiel is in het buitenland gestolen en ik ben nog steeds op exchange. Ik wil Telfort bellen, maar ik krijg steeds het bericht dat het telfort contact nummer niet beschikbaar is. Ook het nummer dat gegeven is om vanuit het buitenland te bellen werkt niet. Ik wil graag een nieuwe mobiele telefoon bestellen, maar telfort laat me dit niet toe.
Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 25 september 2017, 14:56

Hoi Marineblauwer, welkom op het forum. Wat schrikken dat je telefoon gestolen is. Ik zie dat er vandaag nog contact is geweest met de klantenservice. Op het moment is het nog wachten op de annulering van je Sim Only verlenging. Daarna kan je opnieuw je contract verlengen, maar dan met een toestel. Als wij de annulering afgerond hebben, dan kan je jouw abonnement verlengen met een toestel erbij. Ik snap dat je snel weer een telefoon wilt gebruiken, hopelijk kan je hier nog op wachten.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Marineblauwer, welkom op het forum. Wat schrikken dat je telefoon gestolen is. Ik zie dat er vandaag nog contact is geweest met de klantenservice. Op het moment is het nog wachten op de annulering van je Sim Only verlenging. Daarna kan je opnieuw je contract verlengen, maar dan met een toestel. Als wij de annulering afgerond hebben, dan kan je jouw abonnement verlengen met een toestel erbij. Ik snap dat je snel weer een telefoon wilt gebruiken, hopelijk kan je hier nog op wachten.

Reageer