beantwoord

Mobiel afgesloten wel betaald

• 4 september 2019
  • 7 reacties
  • 183 keer bekeken

Ik ben helemaal bij met betalingen. Maar ben afgesloten van bellen en internet. In mijn telfort staan de facturen ook verwerkt op betaald. Wanneer kan ik weer bellen?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 5 september 2019, 10:06

Bedankt voor je gegevens, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de blokkade inmiddels is opgeheven. De betaling moest blijkbaar nog verwerkt worden en dat is nu gebeurd, waardoor het weer is vrijgegeven. Werkt het nu ook weer voor jou?
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Ramona1508, welkom bij ons op het forum. Als je afgesloten bent maar wel bij bent met betalingen lijkt het elkaar tegen te spreken inderdaad! Ik wil voor je kijken wat ik hierover kan zien, ik zie al een aantal gegevens op je forumprofiel staan. Zou je daar de naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie") aan kunnen toevoegen? Als je daarna hieronder reageert kan ik met je meekijken.
Hoi Jasper,

De gegevens zijn ingevuld ☺️
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor je gegevens, ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de blokkade inmiddels is opgeheven. De betaling moest blijkbaar nog verwerkt worden en dat is nu gebeurd, waardoor het weer is vrijgegeven. Werkt het nu ook weer voor jou?

Mijn mobiel is weer afgesloten terwijl alle rekeningen betaald zijn! Hoe kan dit? 

Hallo @Ramona1508 , als je in MijnTelfort kijkt, zie je dan geen openstaande facturen?

Er stond er 1 open en die is betaald maar staat nog niet op verwerkt bij telfort

Reputatie 8
Badge +17

@Ramona1508  Heb je de rekening handmatig betaald dan duurt het tot 5 werkdagen voordat het bij Telfort is verwerkt

Reageer