beantwoord

Mobiel abonnement opzeggen

• 11 september 2017
  • 7 reacties
  • 2063 keer bekeken

Badge
Ik wil graag mijn mobiele abonnement opzeggen, zijn hier extra kosten aan verbonden?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 14 september 2017, 15:31

Hoi nvt000, ik heb je gisteren een bericht gestuurd en geef hier ook nog even een update. Er is een e-mail naar je gestuurd hoe je je abonnement kunt afkopen. Hierin wordt de afkoopsom ook genoemd. Als je wilt, kunnen we je een brief sturen die je kunt retourneren om je abonnement af te kopen. Waar de verwarring bij mijn collega's aan de telefoon vandaan is gekomen, dat weet ik niet. Sorry daarvoor 🙂.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Hoi nvt000, ik heb geen reactie meer van je gehad en ga er vanuit dat je je abonnement zo laat of dat je het via een andere weg regelt.
Reputatie 8
Badge +17
zie: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen-mobiel-abonnement.htm
Badge
Daar heb ik al meerdere malen mijn verzoek ingediend, ook al gebeld. Ik krijg over de telefoon te horen dat het niet mogelijk is en mijn verzoeken worden genegeerd. Dit is toch gewoon mogelijk?
Badge
Niet beantwoord^, ging perongeluk
Reputatie 8
Badge +17
Je vraag ging over of er extra kosten zijn verbonden aan het opzeggen...

Als je opzegt na je contracttermijn:
Einddatum en opzegtermijn
Je kunt op elk gewenst moment aangeven dat je je abonnement wilt opzeggen. De opzegtermijn is 1 maand. De datum waarop we je abonnement beëindigen is afhankelijk van het moment van je opzegging:

Ontvangen we je opzegging uiterlijk 1 maand voor het einde van je contract? Dan beëindigen we je abonnement op de einddatum van je contract.
Zeg je later op? Dan hanteren we een opzegtermijn van 1 maand.
Wil je weten wanneer je abonnement eindigt? Je vindt de einddatum van je contract in Mijn Telfort en in de Mijn Telfort app, bij 'Abonnement'.

Abonnement afkopen
Je kunt je abonnement eerder dan de afgesproken einddatum van je contract beëindigen tegen betaling van een afkoopsom. Deze bestaat uit alle resterende maanden abonnementskosten tot het einde van de minimale contractperiode, met een minimum van één maand, na aftrek van eventuele korting.

Vul het webformulier in om je abonnement af te kopen. Je ontvangt dan binnen 2 weken een brief met daarin de afkoopsom en verdere instructies.

Voorwaarden afkopen abonnement
Minimale afkoopsom van één maand abonnementskosten.
Er mag geen verlenging zijn aangevraagd.
Er mag geen nummerbehoud zijn aangevraagd.