Mobiel abonnement opzeggen

• 22 juni 2016
  • 2 reacties
  • 87 keer bekeken

Hallo,

Even een vraagje, ik heb een iPhone 5c, bevalt me prima.
Tot vandaag, hij laat niet meer op. Diverse andere opladers geprobeerd maar het lukt niet.
Ik wil nu graag me abonnement opzeggen en/of een nieuwe telefoon halen.
Mijn abonnement is verlengbaar vanaf september, kan ik het nu dan al wel opzeggen of een nieuwe telefoon nemen?
Zoja, hoeveel kost het dan?

Vriendelijke groet,

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Hallo. Ik heb al een jaar lang een abonnement bij jullie en heel sleht bereik. Altijd moet ik een speciale plek zoeken om te bellen! Mijn a inneemt is verlengd maar wil graag opzeggen ivm geen bereik!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Jeroen,

Bedankt voor het aanmaken van een topic. Wat gek dat het toestel faalt in het opladen. Op deze manier wordt je toestel inderdaad niet meer goed bruikbaar. Het is echter niet mogelijk om je abonnement kosteloos op te zeggen omdat het toestel defecten vertoont. We kunnen kijken hoe het zit met de garantie, voor de tijd die je nog moet overbruggen totdat je kunt verlengen (of helaas tóch gaat opzeggen). Als je nu het abonnement opzegt dan volgt er een slotnota (de hoogte hiervan is afhankelijk van het type abonnement en hoe lang het contract nog loopt).

Als je jouw naw-gegevens en 06-nummer naar mij stuurt in een privébericht, dan ga ik voor je kijken naar de mogelijkheden.

@Loes,

Wat jammer dat je niet overal goed bereik hebt. Er is vast een goede reden waarom het bereik niet altijd goed is, dit kan liggen aan je toestel maar ook aan een gebrek op de simkaart. Graag kijk ik voor je na wat ik precies voor je kan doen om je verder te helpen. Wil jij ook je 06-nummer naar mij toe sturen in een privébericht? Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug.

Alvast bedankt!