beantwoord

Mobiel abonnement opgezegd, geen inlog meer om factuur te zien van de afrekening

• 4 januari 2020
  • 4 reacties
  • 82 keer bekeken

Goedemiddag.

Mijn mobiele abonnement is opgezegd door mijn nieuw provider (per 24/12). Ik heb echter het idee dat er een maand teveel door Telfort is berekend, maar ik kan niet meer inloggen om mijn factuur te downloaden (is trouwens niet handig, dat je meteen niet meer bij je facturen kan).
M.vr.gr.

icon

Beste antwoord door Galdor68 4 januari 2020, 15:17

Dat klopt opzeggen is einde mijn Telfort toegang dat is inderdaad jammer. Het mogelijk teveel wordt met een laatste factuur verrekend. Dit heeft met het voor uit betalen van de bundels te maken.

Bekijk reactie

4 reacties

Dat klopt opzeggen is einde mijn Telfort toegang dat is inderdaad jammer. Het mogelijk teveel wordt met een laatste factuur verrekend. Dit heeft met het voor uit betalen van de bundels te maken.

Ok, dank je wel. Dat zou dan dus in januari verrekend worden?

Ok, dank je wel. Dat zou dan dus in januari verrekend worden?

Er volgt altijd een eindfactuur wanneer die komt weet ik niet, maar dat komt ongetwijfeld goed.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @puckie79, wat Galdor68 aangeeft klopt inderdaad. Als er opgezegd is volgt er altijd nog een eindafrekening de maand er op waar in het teveel betaalde verrekend wordt. Dat krijg je uiteraard ook weer van ons terug. 

Reageer