mobiel abonnement geblokkeerd

• 10 maart 2018
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Goerdemorgen aardig klaar met jullie,Door verhuizing even niet opgelet en mijn rekening niet betaald.Moest binnen 5 dagen .Gedaanop 3maart .De volgende dag geen telefoonik naar de winkel Grote Houtstraat Haarlem.Deze mensen meegekeken eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen er was betaald ondertussen de nieuwe rekening ook betaald.U heeft uiterlijk dinsdagmiddag telefoon.AAangezien ik ook werk kon ik gistermiddag pas omdat ik nog steeds geen telefoon heb en ondertussen 60 euro heb betaaldDeze mevrouw heeft opgebeld naar jullie en moest toen Amsterdam bellen daar kreeg ze een klantvriendelijke collega maar niet heus.Nu staat er opeens nog iets open.en hij wou geen email sturen waar het over ging.Deze vriendelijke dame die ik nu niet meer zo vriendelijk vind zou mij bellen gister om 4 uur.Dus kunnen jullie geen klok kijken weet ik niet wat er aan de hand iswant hoor niks en zit zonder foon.Dus het gaat hem niet worden om te verlengen en de rest ook niet.Beetje jammer nooit problemen gehad en zeker betalingen.Dank jullie telford voor deze geweldige niet service.:

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Roelie, welkom op het forum! Ik betreur het dat je nog steeds geen gebruik kunt maken van je mobiel abonnement. Ik heb voor je gekeken in het systeem en zie dat er een bedrag van in totaal
€56,50 openstaat. Het gaat om 2 facturen (factuurnummers: 213052067 en 1052246705). Zodra je deze hebt voldaan dan zal je mobiele aansluting weer worden geactiveerd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet. Excuses voor het ongemak.

Reageer