beantwoord

Mobiel abonnement: al geen combivoordeel meer op de MB's sinds december 2016

• 4 mei 2017
  • 4 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik heb sinds augustus 2016 een abonnement met toestel.
Het was een speciale actie van 150+25 min en 500+100 MB.
Met combivoordeel komt dit dus op 350 min + 1200 MB per maand.
In het begin ging het al fout doordat er geen kortingen in de factuur werden verrekend maar dat was in november eindelijk opgelost.
Nu de maand mei is begonnen zie ik in 'mijn telfort' maar 700MB staan en toen ben ik gaan zoeken in de facturen.
Nu ik de facturen en specificaties er op na sla blijkt dat ik al sinds december geen 1200MB meer krijg maar maar 500MB per maand (terwijl ik wel gewoon 350 bel min heb).
Dus ik ben al 5 maanden meer dan gehalveerd in data zonder aantoonbare reden!
Mijn contract loopt 1 jaar en ik heb zelf niets aangepast.
Graag uw commentaar.
icon

Beste antwoord door GoofySkater 5 mei 2017, 11:44

Heb net 20 minuten met klantenservice gebeld.
Moest geregeld worden via hoofdkantoor.
Ze gaan mijn combivoordeel weer uit en aan zetten en dan zou de verdubbelaar weer moeten werken (waarom moet toch alles eerst door een powercycle om weer goed te werken?)

Voor de gemiste data krijg is een tegemoetkoming van 25,- toegezegd, te verrekenen met de volgende factuur. Hopelijk gaat het vanaf nu zoals het hoort.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Heb je als combikorting €5,00 of gekozen voor dubbele data en belminuten, het is het een of het andere bij combikorting.
In je mijn Telfort kun je precies zien welke combikorting je hebt
Hoi Jimny.
Dubbele data en dubbele belminuten. Geen korting op factuur (die heb ik ook niet gekregen). Het gekke is dat alleen de belminuten zijn verdubbeld maar de data niet.
Het blijkt trouwens al vanaf november 2016 te spelen dus ik zit al 7 maanden met te weinig data.
Kennelijk is het lastig om dit abonnement goed te krijgen...
Heb net 20 minuten met klantenservice gebeld.
Moest geregeld worden via hoofdkantoor.
Ze gaan mijn combivoordeel weer uit en aan zetten en dan zou de verdubbelaar weer moeten werken (waarom moet toch alles eerst door een powercycle om weer goed te werken?)

Voor de gemiste data krijg is een tegemoetkoming van 25,- toegezegd, te verrekenen met de volgende factuur. Hopelijk gaat het vanaf nu zoals het hoort.
Reputatie 8
Badge +18
Soms is helaas niet alles appeltje en eitje maar de tegemoetkoming is toch klasse van Telfort en zal voor je duimen dat het nu goed gaat komen, bedankt voor de terugmelding

Reageer