beantwoord

Misleiding mbt verlengaanbod simonly

  • 6 mei 2018
  • 2 reacties
  • 112 keer bekeken

Badge
Kreeg vandaag mailtje van telfort dat verlengen beter is........
Doch beweren ze dat ik geen maandelijkse opzegtermijn heb na uitzitten van jaar contract,zie screenshot.

Blijven zitten met huidige contract en/of overstappen naar andere aanbieder is verruit meest voordelige dus.

Het lijkt erop dat Telfort denkt dat klanten dom zijn of zo,onder de mom dat het nu duidelijker is voor alle klanten,die nieuwe abonamenten.

@Telfort,graag reclame uittingen aanpassen.
En ja dat is zeker kritiek wat ik hier uit.
icon

Beste antwoord door Stephen 8 mei 2018, 15:13

Hallo sylwester, ik zie dat jouw abonnement tot en met 29 augustus 2018 loopt. Daarna heb je gewoon een maandelijkse opzegtermijn omdat je dan contractsvrij bent.
Blijven zitten kan en verlengen kan ook. Ik zou dus inderdaad het advies opvolgen van nelly jacoba en je teruglaten bellen voor een aanbod.
Indien je nog vragen of opmerkingen hebt dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

2 reacties

Naast blijven zitten en overstappen kan je je ook laten terugbellen.
Kan je kijken of ze je een goed aanbod willen doen.
http://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php
Reputatie 8
Badge +16
Hallo sylwester, ik zie dat jouw abonnement tot en met 29 augustus 2018 loopt. Daarna heb je gewoon een maandelijkse opzegtermijn omdat je dan contractsvrij bent.
Blijven zitten kan en verlengen kan ook. Ik zou dus inderdaad het advies opvolgen van nelly jacoba en je teruglaten bellen voor een aanbod.
Indien je nog vragen of opmerkingen hebt dan zie ik deze graag tegemoet.

Reageer