Minuten meenemen naar volgende maand en bundelwijziging

• 23 juli 2013
  • 3 reacties
  • 2272 keer bekeken

Hallo Telfort,

Op dit moment heb ik nog een ouder telfort abonnement. Ik vind het fijn dat ik minuten mee kan nemen naar de volgende maand, nieuwe sim-only abonnementen hebben dit niet.

Mijn vraag:
Als ik mijn bundel verhoog of verlaag via de site, blijven de voorwaarden hetzelfde? Kan ik dan nog steeds minuten/smsjes meenemen naar de volgende maand?

Met vriendelijke groet,

Jan Willem

3 reacties

Badge +2
Ja, MAAR als je je bundel aanpast vervalt wél het huidige tegoed! Daarna spaar je wel weer op. Is het nieuwe 'Na 10 minuten gratis bellen' overigens niet net zo interessant, zo niet interessanter, dan het maximaal 1 maand meenemen van je bundels?
Nee, dat is niet interessanter. De meeste gesprekken zijn maar een paar minuten, vaak zelfs maar 1 omdat je weer eens naar de voicemail wordt overgeschakeld.

Maar ben jij een medewerker van telfort? Zo nee kan een mederwerker van Telfort dit bevestigen?

Nog 1 laatste vraag, kan ik daarna ook weer terug of wijzig je je bundel voor 1 jaar?

Groeten,

Jan Willem
Badge +2
@jwdijk@online.nl,

Ter bevestiging, je kunt het advies van gebruiker Matthijs1986 aannemen, hij is een forum topper en zijn inhoudelijke kennis van onze producten is goed. Kortom hij is betrouwbaar.

Volgens mij kun je met jouw abonnementsvorm de aangepaste bundel niet meer verlagen. Tevens vervalt de eventuele korting die je ontvangt. Graag kijk ik dit voor jou na. In een privébericht kun je jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer aan mij kenbaar maken.

Daphne

Reageer