beantwoord

Minder gb's krijgen bij verhoging abonnement

• 4 mei 2018
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik heb in de Telfort app mijn abonnement gewijzigd. Ik had vorige maand gewijzigd naar 2gb en 400 belminuten. Dit is niet genoeg gb's voor mijn vakantie, dus dacht ik ga deze maand nog wat omhoog.
Dus in de Telfort app naar abonnement wijzigen en daar krijg ik de keuze:
1,2gb (raar, want originele abonnement is 1gb), 2gb (wat ik nu dus heb), 4gb voor €17,50 of 7gb voor €22,50.
Ik vink 4gb aan. Dan komt er een vervolgscherm met een melding die ik niet helemaal begrijp, iets met 2017... Maar ik heb mijn abonnement afgesloten miv 12 maart 2018, dus beetje raar.
Wat blijkt? Ik krijg geen 4gb maar 3gb voor €17,50....
En de klantenservice kan niks doen want ik kan wel zeggen dat ik 4gb heb gekozen maar ja, wie zegt dat ik niet lieg?!
Ik moet volgende maand maar terugbellen (zit ik in Griekenland, heb ik dan echt zin in)...
Wie heeft dit ook meegemaakt?
icon

Beste antwoord door Rozemarijn - Telfort 4 mei 2018, 20:21

Hi Catvd, wat een vervelende situatie! Ik zie dat je abonnement op 12 maart is ingegaan. Voor dit abonnement gelden inderdaad andere tarieven dan voor de nieuwe mobiele abonnementen. Helaas kan ik je bundel niet verhogen omdat dit maar 1 keer per maand kan worden gewijzigd, maar uiteraard wil ik je hierin wel heel graag tegemoet komen, dus ik heb deze maand een korting in het systeem gezet zodat je in verhouding evenveel betaalt. Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan betekenen?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Webcare pakt je topic op zodra het aan de beurt is zet alvast je mobiel nr in je forumprofiel
Reputatie 3
Badge +4
Hi Catvd, wat een vervelende situatie! Ik zie dat je abonnement op 12 maart is ingegaan. Voor dit abonnement gelden inderdaad andere tarieven dan voor de nieuwe mobiele abonnementen. Helaas kan ik je bundel niet verhogen omdat dit maar 1 keer per maand kan worden gewijzigd, maar uiteraard wil ik je hierin wel heel graag tegemoet komen, dus ik heb deze maand een korting in het systeem gezet zodat je in verhouding evenveel betaalt. Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan betekenen?

Reageer