De telefonische klantenservice verbergt zich achter "nieuw systeem" en "heb geduld"
Heb 2 vragen:
a: Op 21 feb heb ik mijn abo verlengd, nu na bijna 2 weken zie ik nog steeds de gegevens van mijn oude abo in mijn telfort staan.
b: Mijn 4G staat nog steeds niet aan (had ik niet in mijn oude abo)
icon
Beste antwoord door Wieger DB 6 maart 2018, 16:59
Hoi Anja, welkom op het forum. Wat betreft de informatie over de verlenging; deze informatie is nog niet zichtbaar. Wij zijn recent naar een nieuw systeem en hebben nog niet alle veranderingen vanuit het oude systeem weten over te zetten. Hieronder ook jouw verlenging. In ons nieuwe systeem staat 4G wel automatisch aan voor al onze klanten. Ik zou daarom verwachten dat je al wel 4G kan gebruiken. Welk toestel gebruik je en heb je de instellingen via onze
toestelhulp al een keer doorlopen? Mogelijk kan je daarmee 4G gebruiken.
Bekijk reactie