beantwoord

Mijn verlenging zie ik niet op Mijn Telfort en ik heb nog geen 4G

• 5 maart 2018
  • 6 reacties
  • 240 keer bekeken

De telefonische klantenservice verbergt zich achter "nieuw systeem" en "heb geduld"

Heb 2 vragen:
a: Op 21 feb heb ik mijn abo verlengd, nu na bijna 2 weken zie ik nog steeds de gegevens van mijn oude abo in mijn telfort staan.
b: Mijn 4G staat nog steeds niet aan (had ik niet in mijn oude abo)
icon

Beste antwoord door Wieger DB 6 maart 2018, 16:59

Hoi Anja, welkom op het forum. Wat betreft de informatie over de verlenging; deze informatie is nog niet zichtbaar. Wij zijn recent naar een nieuw systeem en hebben nog niet alle veranderingen vanuit het oude systeem weten over te zetten. Hieronder ook jouw verlenging. In ons nieuwe systeem staat 4G wel automatisch aan voor al onze klanten. Ik zou daarom verwachten dat je al wel 4G kan gebruiken. Welk toestel gebruik je en heb je de instellingen via onze toestelhulp al een keer doorlopen? Mogelijk kan je daarmee 4G gebruiken.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
a Heb je al een smsje of mail gehad wanneer de verlenging ingaat

b In je mijn Telfort mobiel kun je een vinkje plaatsen bij 4g
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Anja, welkom op het forum. Wat betreft de informatie over de verlenging; deze informatie is nog niet zichtbaar. Wij zijn recent naar een nieuw systeem en hebben nog niet alle veranderingen vanuit het oude systeem weten over te zetten. Hieronder ook jouw verlenging. In ons nieuwe systeem staat 4G wel automatisch aan voor al onze klanten. Ik zou daarom verwachten dat je al wel 4G kan gebruiken. Welk toestel gebruik je en heb je de instellingen via onze toestelhulp al een keer doorlopen? Mogelijk kan je daarmee 4G gebruiken.
Hallo Wieger,

Het duurt wel erg lang. Staat mijn nieuwe abo bij jullie in het systeem wel actief? Wordt wel het nieuwe maandbedrag berekend? Dit is nu € 12,50 per maand en was € 15,97 per maand. Bijgaand de bestelbevestiging van 21 februari.

Anja
Hallo Wieger,

Nog even over de 4G. Mijn partner heeft ook Telfort en als er bij hem 4G in het het scherm staat staat er bij mij 3G. Ik vraag me af of mijn verlenging wel geactiveerd is. Ik zou een nieuwe simkaart krijgen maar na een week had ik die nog niet ontvangen. Deze heb ik toen via de klantenservice nabesteld en deze zit nu in mijn telefoon. Aan te instelling van mijn telefoon (Samsung S7) kan het volgen mij niet liggen, zie bijgaand screenshot.

mvg
Anja
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Anja, de verlenging moet staat nog steeds niet in ons nieuwe systeem. Ik heb begrepen dat met de overzetting van het ene naar het andere systeem een aantal verlengingen, waaronder de jouwe, nog niet goed verwerkt zijn. Er wordt door onze technici hard gewerkt om de verlengingen goed door te zetten, maar een definitieve oplostermijn is hiervan nog niet bekend.

Wat betreft het gebruiken van 4G, heb ik een melding naar onze netwerkdienst doorgestuurd. Aan hen ga ik vragen dit verder voor je na te lopen. Als je partner op dezelfde locatie als jij met Telfort wel 4G heeft, dan hangt dit samen met de netwerkinstellingen van je abonnement. Daar kom ik nog bij je op terug.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Anja, ik heb van mijn collega begrepen dat je nu eindelijk gebruik kan maken van 4G op je toestel. 😳

Reageer