beantwoord

mijn telefoon geeft no service aan, wat nu!?!

• 9 april 2012
  • 4 reacties
  • 5604 keer bekeken

hey,
mijn iphone geeft sinds vanochtend no service aan links boven in waar normaal telfort staat en de signaal sterkte. hij maakt dus nog wel contact met de sim-kaart. ik heb mijn telefoon uit en weer aan gezet, de sim er uit en er weer in gedaan en ik heb alle rekeningen netjes betaald. wat kan ik hier aan doen??? want ik kan niet bellen, sms'en of gebruik maken van mobiel internet. hier betaal ik geen abbonementskosten voor. ik kan dr niks meer mee.
icon

Beste antwoord door Laila 10 april 2012, 12:48

@mr.sugars,

Welkom op het forum! Erg vervelend dat u geen bereik heeft. Kunt u proberen om handmatig het KPN-netwerk te selecteren?

Laïla
Bekijk reactie

4 reacties

Badge
@mr.sugars,

Welkom op het forum! Erg vervelend dat u geen bereik heeft. Kunt u proberen om handmatig het KPN-netwerk te selecteren?

Laïla
Hallo,

Het probleem is dat het kopje Aanbieder verdwijnt. Ik kan dan niks doen. Het enige wat dan helpt is mijn telefoon verbinden met itunes. Dan vervolgens vliegtuigmodus uit en aan zetten. Dan vindt de iphone wel het netwerk. Maar probleem is als ik buitenhuis ben, en mijn telefoon valt uit, ben ik onbereikbaar.

Hoe komt het dat mijn telefoon geen verbinding maakt met telfort??? Voorheen heb ik hier nooit last van gehad, heb ook geen updates gedaan, of wijziging aan me telefoon aangebracht.

gr

rashida
Badge +2
@Rashida,

Als ik het goed begrijp maakt de simkaart niet in één keer verbinding met het netwerk? Graag zoek ik voor u uit waar het mis gaat. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
hallo allemaal,

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Ineens krijg ik vanmiddag geen service links boven, en het gaat niet meer weg.
En ik heb mijn telefoon juist nodig voor het bellen en internetten.
Ik heb al van alles geprobeerd maar niks werkt.
Help mij alsjeblieft!!??
Een maand geleden deed mijn bundel het niet en nu dit weer....

Groetjes Lucinda

Reageer