vraag

Mijn telefoon blijft naar netwerk zoeken

Michel v n
Beste, sinds gisterenmiddag geen netwerkverbinding meer. Telefoon blijft zoeken. Telefoon al uit en aan gezet, sim kaart eruit en erin gedaan, gehele nacht uit aan de lader gehad en zelfs nog een harde reset gedaan maar niets helpt.. met WiFi word wel gewoon verbinding gemaakt. (Heb geen andere telefoon om mijn simkaart in te testen). Vriendelijke groet Michel

5 Reacties

nelly jacoba
Reputatie 5
Badge +2
Heb al een dun papiertje aan de niet kontakt kant van je simkaart gedaan?
Ook kan je een nieuwe simkaart aanvragen. Bij een Telfort winkel maken ze die ter plekke.
Michel v n
nelly jacoba schreef:

Heb al een dun papiertje aan de niet kontakt kant van je simkaart gedaan?
Ook kan je een nieuwe simkaart aanvragen. Bij een Telfort winkel maken ze die ter plekke.

Telefoon vraagt niet om plaats simkaart
nelly jacoba
Reputatie 5
Badge +2
Hier wat de probleemoplosser van Telfort zegt bij: geen netwerk
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/geen-netwerk-mobiele-telefoon.htm

Of andere simkaart proberen, als dat niet helpt toestel ter reparatie.
jimny
Reputatie 5
Badge +2
Aangezien je geen andere phone tot je beschikking hebt wordt het moeilijk om de juiste conclussie te trekken en wellicht is het optie voor je om een nieuwe simkaart aan te vragen of bij een Telfort winkel mits in de buurt binnen te lopen
Wieger - Telfort
Reputatie 4
Badge +1
Hey Michel, het is erg balen dat je geen bereik hebt. In een ideale situatie test je je simkaartje even in een ander toestel, dat geeft een hoop duidelijkheid. Jammer genoeg gaat dat nu niet. Ik kan een vervangende simkaart voor je bestellen, die zal met een paar dagen dan binnen zijn bij je. Hiermee kunnen we uitsluiten of het een simkaart of toestelgebonden probleem is. Waar ik nog wel benieuwd naar ben: merk je dit probleem alleen als je thuis bent of merk je dit overal?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)