vraag

Mijn probleem met Telfort

• 4 november 2018
  • 29 reacties
  • 754 keer bekeken

Toon het eerste bericht

29 reacties

Het is inderdaad niet handig om privacy gegevens op een openbaar forum te zetten.
Het is dan beter of de bewijsstukken per post aan te leveren of webcare geeft jou een emailadres.
Dit zal dan in een PB medegedeeld worden.
Reputatie 8
Badge +11
Zoals nelly jacoba al aangaf heb ik de bewijsstukken verwijderd. In de bewijsstukken staan privacygevoelige gegevens van jou. Het is niet handig dat deze op een openbaar Forum getoond staan. Aan de hand van de bewijsstukken heb ik wel een antwoord gegeven. Als er iets nog niet helemaal duidelijk is hoor ik dat graag en zoek ik het voor je uit. Kun je dan duidelijk uitleggen waar je nog vragen over hebt?
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @rtaf, ik neem het even over van Bart. Ik snap de frustratie. Het is niet fijn om het gevoel te krijgen dat je niet serieus wordt genomen. Maar ik wil je wel vragen of we op een normale, respectvolle manier met elkaar kunnen communiceren via deze weg. Wij doen allen ons best. Zowel de moderators als onze Forumlegendes. Ik wil je daarbij ook wijzen op onze huisregels.

Het is mij op dit moment niet volledig helder welke vragen voor jou onbeantwoord zijn gebleven. Gaat het nu enkel nog om de ingangsdatum van je verlengingen? Ik zie dat je op 04-09-2018 je abonnement hebt verlengd. Je hebt daarbij gekozen voor een Sim Only abonnement met 150 belminuten en 1 GB internet voor € 12,50 per maand.

Een verlenging gaat te allen tijde in op de einddatum van je huidige contract. De einddatum van je vorige contract was 10-10-2018. Dat contract is ingegaan op 10-10-2016. Bedoel je dan dat deze einddatum, van 10-10-2018, niet klopt? Op welke datum zou dat contract dan zijn ingegaan? Zoals @nelly jacoba aangeeft, worden foto's of screenshots waarop persoonlijke gegevens zichtbaar zijn verwijderd. Puur ter bescherming van je privacy.

En dan nog even over de factuur van oktober. Die is opgemaakt op 4 oktober. Op 4 oktober was je verlenging nog niet ingegaan. Op de factuur van oktober zijn dus de "oude" abonnementskosten voor de periode van 4 oktober t/m 3 november berekend. Daarnaast is er € 1,60 in rekening gebracht voor het bellen naar servicenummers. Voor het bellen naar onze klantenservice betaal je overigens geen extra kosten 🙂. Voor bellen naar 0900-9596 betaal je alleen je gebruikelijke belkosten.

Op je factuur van november zijn de kosten voor de periode van 10 oktober t/m 3 oktober verrekend, zodat je niet teveel hebt betaald. Daarnaast zie je, zoals je gewend bent, dat je een vooruitbetaling doet voor de komende periode van 4 november t/m 3 december.

Als er nog onduidelijkheden zijn, dan lees ik dat graag.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @rtaf, gezien je reactie uitblijft verwacht ik dat alles nu duidelijk is. Toch nog ergens hulp bij nodig? Dan weet je ons te vinden.

Reageer