beantwoord

Mijn overgangsmail is fout - wat nu?

  • 11 januari 2020
  • 8 reacties
  • 139 keer bekeken

Reputatie 1

De telefonische klantenservice raadde mij aan af te wachten en heeft in geval van een toekomstig probleem een notitie geplaatst.

Is afwachten in het algemeen een goed advies of moeten we melding maken? En waar en bij wie dan?

Deze post gaat over hetzelfde onderwerp en moet ondanks het vinkje nog beantwoord worden.

 

Niet mijn huidige abonnement ...

 

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 14 januari 2020, 11:58

Hoi @rindertb, ik begrijp dat de mail over de overgang voor twijfel zorgt, goed dat je dit aankaart.

Ik heb hier contact over gehad met een specialist, en heb dit vanochtend ook geplaatst in het topic waar je naar verwijst. Geen zorgen, alle voordelen gaan mee. Voor de duidelijkheid zal ik het antwoord hier ook neerzetten:

De informatie over de KPN bundel die je straks krijgt is zonder CombiVoordeel verdubbeling. Alle voordelen die je nu hebt gaan mee naar KPN. Dat geldt dus ook voor de CombiVoordeel verdubbeling, en het geldt ook voor extra bundels die je als verlengvoordeel gekregen hebt. Dat betekent dat je bundel precies zo blijft als dat het nu is. 

De extra verlengvoordelen staan niet in brief of e-mail benoemd, omdat hier heel veel verschillende varianten van zijn geweest door de jaren heen. Als dit allemaal in de e-mails beschreven zou zijn, wordt het een lang verhaal en was het juist onduidelijker en verwarrender geworden. Daarom communiceren we dat al je voordelen mee gaan en dat er niets verandert, want dat is hoe het zit :slight_smile:

We hebben speciaal een topic ingericht voor de samengang van Telfort en KPN. Als er nog vragen zijn, laat het gerust daar weten.

Bekijk reactie

8 reacties

Uit dat screenshot valt niet op te maken wat er fout is.

Wat is dan wel je huidige abonnement volgens Mijn Telfort houd daarbij de eventuele verdubbeling buiten beschouwing het gaat om het basis abonnement.

 

Ik heb over dit onderwerp een vraag gesteld op het KPN forum.

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/aanbod-migratie-telfort-naar-kpn-487508

Ik zou zeggen sluit je aan in dat topic met een screenshot uit Mijn Telfort wat je abonnement is en als het echt niet klopt het screenshot wat je hier hebt gebruikt.

Reputatie 1

Klopt. Een moderator kan wel zien wat er fout is. Het gaat mij meer om mijn middelste zin ...

Je schreef zelf dat het jou nu wel duidelijk is dat er flinke systeem fouten aan de gang zijn.

Edit: dank voor de link. Laat nu net afgelopen week mijn KPN-ID vewijderd zijn. 🙂 Ik dacht: straks heb ik er 2 of gaat de migratie er door fout.

Noem het intresse dat ik vraag wat het wel moet zijn. Je neemt vermoed ik meer Gb's af dan aangeven. Met nu al 4 klanten die een niet kloppend aanbod krijgen denk ik inderdaad aan een systeem fout.

Ps ik weet het al op basis van een eerder topic van 6Gb terug naar 2Gb is wel erg extreem zeker als de prijs gelijk is. Iedereen waar het fout lijkt het aantal basis Mb's te krijgen.

Kpn kent nu 2, 5, 10, 20 of onbeperkt.

Blijkbaar is het heel moeilijk of prijs technisch niet wenselijk om jou bijvoorbeeld 10 Mb te gaan leveren.

 

Reputatie 1

2000/150

2000/150

Dan heb je het abonnement veranderd onlangs nu ga jij er blijkbaar op vooruit onbeperkt bellen in plaats van 150 minuten. Ook dat klopt niet maar beter dan de andere gevallen.

Reputatie 1

Optimist! :relaxed:

Misschien dat ik zelf op dat idee gekomen was als er 2000/150 2000/onbeperkt had gestaan. Nu verwacht ik 1 € bij de rekening op.

Optimist! :relaxed:

Misschien dat ik zelf op dat idee gekomen was als er 2000/150 2000/onbeperkt had gestaan. Nu verwacht ik 1 € bij de rekening op.

Ik niet dat had in datzelfde emailtje moeten staan ik zie dat namelijk als bindend. Ik snap dat je hier zekerheid over wil, je hebt het onder de aandacht gebracht nu is het aan Telfort of KPN om te reageren.

Afwachten tot de 26ste schiet niet op in mijn ogen voor de tijd moet er een rectifatie komen.

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @rindertb, ik begrijp dat de mail over de overgang voor twijfel zorgt, goed dat je dit aankaart.

Ik heb hier contact over gehad met een specialist, en heb dit vanochtend ook geplaatst in het topic waar je naar verwijst. Geen zorgen, alle voordelen gaan mee. Voor de duidelijkheid zal ik het antwoord hier ook neerzetten:

De informatie over de KPN bundel die je straks krijgt is zonder CombiVoordeel verdubbeling. Alle voordelen die je nu hebt gaan mee naar KPN. Dat geldt dus ook voor de CombiVoordeel verdubbeling, en het geldt ook voor extra bundels die je als verlengvoordeel gekregen hebt. Dat betekent dat je bundel precies zo blijft als dat het nu is. 

De extra verlengvoordelen staan niet in brief of e-mail benoemd, omdat hier heel veel verschillende varianten van zijn geweest door de jaren heen. Als dit allemaal in de e-mails beschreven zou zijn, wordt het een lang verhaal en was het juist onduidelijker en verwarrender geworden. Daarom communiceren we dat al je voordelen mee gaan en dat er niets verandert, want dat is hoe het zit :slight_smile:

We hebben speciaal een topic ingericht voor de samengang van Telfort en KPN. Als er nog vragen zijn, laat het gerust daar weten.

Reageer