Mijn nieuwe simkaart werkt niet

  • 25 december 2012
  • 1 reactie
  • 1421 keer bekeken

Afgelopen zaterdag een nieuwe simkaart in de winkel gehaald omdat mijn oude kaart problemen gaf. Keurig vervangen in de winkel en na ongeveer 15 minuten zou ik weer verbinding hebben. Na twee uur teruggegaan omdat ik nog steeds geen telefoon of internet had op mijn telefoon.
Opnieuw zeer vriendelijk geholpen en weer een nieuwe simkaart.
Ondanks twee telefoontjes naar de klantenservice 's avonds en maandagochten vandaag nog steeds geen telefoon.
Er zou een storting waar nieuwe simkaarten last van hebben. Wanneer wordt dit opgelost, want nu betaal ik voor iets dat ik niet kan gebruiken.
Nu heb ik spijt dat ik niet ben overgestapt naar een andere provider.
Bovendien zou het zeer klantvriendelijk zijn als deze storing ook op jullie storingspagina te vinden zou zijn

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
@engwiek,

Welkom op het forum! Mijn excuses dat de activatie van jouw simkaart problemen met zich meebrengt. Is jouw simkaart inmiddels succcesvol geactiveerd? Mocht dit niet het geval zijn, dan help ik je graag verder.

Denise

Reageer