beantwoord

Mijn mobiel kan niks meer, help!

• 15 juli 2012
  • 3 reacties
  • 2991 keer bekeken

Badge +1
Om te beginnen heb ik een LG optimus white,
een tijdje geleden had ik hem laten vallen, scherm kapot, hij liep vaak vast. Toen heb ik hem opgestuurd, ruim 2 weken kwijt geweest, hierna was het scherm gemaakt maar hij werd erger met vastlopen.

Op dit moment kan ik helemaal niks meer met mijn mobiel, om de drie seconden krijg ik:
Helaas! Het proces android.process.acore is onverwachts gestopt. Probeer het later opnieuw

als ik hierna op Nu sluiten klik, word het scherm 1 seconde zwart, en vervolgens krijg ik weer hetzelfde bericht!

Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 16 juli 2012, 15:30

Opnieuw het toestel aanbieden ter reparatie.
Dan is het afwachten of dit volledig binnen de garantie zal vallen, maar dat is de enige optie. Normaal gesproken valt 'valschade'  namelijk buiten de garantie, je kan hem hier nml specifiek voor verzekeren.
Vergeet niet je garantiebon mee te brengen wanneer je hem ergens aanbiedt ter reparatie.
Bekijk reactie

3 reacties

Badge +2
Opnieuw het toestel aanbieden ter reparatie.
Dan is het afwachten of dit volledig binnen de garantie zal vallen, maar dat is de enige optie. Normaal gesproken valt 'valschade'  namelijk buiten de garantie, je kan hem hier nml specifiek voor verzekeren.
Vergeet niet je garantiebon mee te brengen wanneer je hem ergens aanbiedt ter reparatie.
Badge
Welkom op het forum ddoow! Vervelend dat u niets meer met uw telefoon kunt. Heeft u al gekeken of er een update beschikbaar is voor uw telefoon? Misschien is er wel nieuwe software beschikbaar wat het probleem oplost. U kunt eventueel ook uw vraag neerleggen bij LG voordat u weer uw telefoon ter reparatie aanbiedt.

Laïla
Badge +1
Welkom op het forum ddoow! Vervelend dat u niets meer met uw telefoon kunt. Heeft u al gekeken of er een update beschikbaar is voor uw telefoon? Misschien is er wel nieuwe software beschikbaar wat het probleem oplost. U kunt eventueel ook uw vraag neerleggen bij LG voordat u weer uw telefoon ter reparatie aanbiedt.

Laïla

Er was geen update beschikbaar, dus ik zal hem álweer op moeten sturen.

Reageer