beantwoord

Mijn MB's zijn op, maar ik kan geen extra MB's bestellen

• 14 september 2017
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Hallo,

Mijn mbs zijn op dus wil ik een extra bundel aanvragen. Dit gaat helaas niet. In een sms zegt hij dat ik al een bundel heb aangevraagd, dit heb ik echter alleen begin aug 1x gedaan. Op mijn telfort gaat het ook niet. Wie kan me helpen.

Mvg Linda Adriaans
icon

Beste antwoord door Wieger DB 14 september 2017, 19:46

Hoi Linda, welkom op het forum. Je kan nog geen extra MB's aanvragen. De extra MB's die je vorige maand hebt aangevraagd zijn nog niet volledig opgemaakt. Dit tegoed wordt dan eerst nog opgemaakt voordat je een nieuwe bundel kan bestellen. Om die reden zie je deze melding terugkomen.

@Pietvo, je 500MB bundel is drie maanden te gebruiken, zie daarvoor deze pagina. Wel bedankt voor je goede advies. 🙂
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Dat had ik ook. Ik denk dat er nog een paar MB van mijn oude bundel over waren en dan kun je niet een nieuwe aanvragen. Maar hij laat dat dan niet zien.
Wat ik nu gedaan heb is mijn abonnement verhogen. Dat kun je een keer per factuurperiode doen. En dan kan je het de volgende maand weer terugdraaien. Dit heeft twee voordelen:
1. Het is goedkoper. Een extra bundel van 500MB kost €5,-- en de verhoging van 500MB naar 1000MB kost €4,50. Je zult even moeten kijken hoe het uitkomt als je een ander abonnement hebt.
2. De nieuwe extra bundels zijn slechts geldig tot het eind van je factuurperiode. Dus als je een week voordat de nieuwe periode ingaat een bundel bestelt ben je hem kwijt bij het begin van de nieuwe periode. Als je je abonnement opkrikt blijven de extra MB nog 2 maanden extra geldig.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Linda, welkom op het forum. Je kan nog geen extra MB's aanvragen. De extra MB's die je vorige maand hebt aangevraagd zijn nog niet volledig opgemaakt. Dit tegoed wordt dan eerst nog opgemaakt voordat je een nieuwe bundel kan bestellen. Om die reden zie je deze melding terugkomen.

@Pietvo, je 500MB bundel is drie maanden te gebruiken, zie daarvoor deze pagina. Wel bedankt voor je goede advies. 🙂
Reputatie 1
Badge
@Pietvo, je 500MB bundel is drie maanden te gebruiken, zie daarvoor deze pagina. Wel bedankt voor je goede advies. :)
Ok, bedankt Wieger. Maar de Telfort app zegt dat de bundel geldig is tot het eind van je factuurmaand. Dat klopt dan dus niet, maar is wel verwarrend.

Reageer