Mijn bereik is niet echt heel hoog??

• 4 juni 2012
  • 6 reacties
  • 1373 keer bekeken

Beste telfortmedewerker.

Ik heb sinds vandaag mijn simonly abbonement gestopt in me htc one v. Maar het probleem is dat ie telkens maar 2 of 3 of 4 streepjes geeft. Wat kan ik hier aan doen? En dit geldt voor binnenshuis en buitenshuis. En hier geef ik me informatie met de probleem.

Toestel: htc one v
Postcode: 1059ex
Straat: honselersdijkstraat
Provincie: noord holland

Ik hoop dat dit voldoende is en dat mijn bereikbaarheid streepje voortaan 5 streepjes geeft in plaats van 2 of 3 of 4 streepjes 🙂 en dat jullie me probleem kunnen oplossen :)

Mvg aren..

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Badge +2
@Aren7000,

De dekking in het postcodegebied is toereikend. Wij kunnen dit niet veranderen/aanpassen. De simkaart kunt u in een ander toestel plaatsen en het aantal strepen bekijken/vergelijken.

Daphne
Beste daphne.

Ik heb geen ander toestel die ik erin kan doen.

Dus ik moet het gewoon doen met die 2 of 3 of 4 streepjes?

Mvg aren...
Badge +2
@aren7000,

Voor de komende tijd, tot u misschien een ander toestel hebt, wel 😉 Overigens is hetgeen u aangeeft een normaal verschijnsel bij smartphones.

Daphne
Hmm.... Daarvoor had ik kpn prepaid in mijn smartphone maar ook die gaf niet een heel hoog bereik wel vreemd.

Mischien dat dit u meer duidelijkheid geeft?
Me bereik is al een ietsjes pietsjes beter door handmatig in te stellen op nl kpn! En het is al een stukje beter maar nog niet helemaal....... 😉
Badge +2
@aren7000,

Dank u voor de terugkoppeling. Dit topic wordt gesloten.

Daphne