beantwoord

Mijn belminuten kloppen niet meer

• 4 november 2019
  • 6 reacties
  • 133 keer bekeken

ik heb een nieuwe bel bundel van 450 minuten

ben mijn oude bel minuten van 1100 minuten kwijt 

heb eerder nog niet gehad deze belminuten daar heb ik voor betaald hoe kan dit 

is dit nieuw hier ben ik niet blij mee 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 7 november 2019, 10:51

Bedankt voor de gegevens @wimh5, zoals je ziet hebben we het bericht waar ze in staan verborgen. In verband met privacy is het niet aan te raden om dat soort gegevens openbaar op het internet te plaatsen.

Ik kan me voorstellen dat je het abonnement in zo'n bijstelt, als je het minder gebruikt door medische redenen. Ik heb het abonnement met de gegevens gevonden en voor je bekeken. Ik zie inderdaad dat het gewijzigd is naar een abonnement met 150 belminuten. Daarmee zijn de eerder meegenomen minuten ook bijgesteld naar dat abonnement, aangezien je het vorige abonnement niet meer hebt. Van de afgelopen 3 maanden heb je elke maand 150 minuten behouden, met in totaal de 450 die je in het eerste bericht noemde. De andere gespaarde belminuten zijn er niet meer helaas.

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan @wimh5, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile:

Reputatie 8
Badge +17

Neem onderstaande link even door en betreft het een verlengd abonnement 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/belminuten-en-mbs-meenemen-naar-volgende-maand.htm

Reputatie 8
Badge +11

Bedankt voor de gegevens @wimh5, zoals je ziet hebben we het bericht waar ze in staan verborgen. In verband met privacy is het niet aan te raden om dat soort gegevens openbaar op het internet te plaatsen.

Ik kan me voorstellen dat je het abonnement in zo'n bijstelt, als je het minder gebruikt door medische redenen. Ik heb het abonnement met de gegevens gevonden en voor je bekeken. Ik zie inderdaad dat het gewijzigd is naar een abonnement met 150 belminuten. Daarmee zijn de eerder meegenomen minuten ook bijgesteld naar dat abonnement, aangezien je het vorige abonnement niet meer hebt. Van de afgelopen 3 maanden heb je elke maand 150 minuten behouden, met in totaal de 450 die je in het eerste bericht noemde. De andere gespaarde belminuten zijn er niet meer helaas.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @wimh5, welkom op het forum. Als je minder belminuten hebt kan ik me voorstellen dat je verbaasd bent. Het zou kunnen dat het na een verlenging komt zoals jimny al noemt, is jouw abonnement recent verlengd? 

Ik kijk graag met je mee, ik zie dat je al een 06-nummer op je forumprofiel hebt ingevuld. Zou je daar jouw postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”)? Nadat je dat hebt gedaan kan je hieronder reageren, dan weet ik dat ik voor je kan kijken.

Oke Bedankt

Groetjes

Ja ik heb een nieuw contract afgesloten 

Om dat ik nu wat minder bel wegens ziekte  vond ik dat ik met oude contract teveel bel minuten kreeg toen dacht ik neem wat kleinere bundel maar bij mijn vorige bundel bleven mijn belminuten na elke maand die ik niet verbruikte staan en nu niet daar ben verbaasd over ik ben al lang klant bij Telfort en daar was ik best tevreden over  

Ik hoor het wel groetjes Wim Hendriks 

Reageer