beantwoord

Mijn abonnement is niet goed opgezegd

  • 19 november 2017
  • 29 reacties
  • 653 keer bekeken


Toon het eerste bericht

29 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Hoi Henk, de eindafrekening is aangemaakt. Het bedrag moet nog wel aan je teruggestort gaan worden, maar de te veel berekende abonnementskosten komen nog terug naar je.
Reputatie 1
Badge
Hartelijk dank...Ben blij dat dit Forum er is ...
Wieger ...bedankt.
GJC

...bedankt...Top


Rekening
Klantinformatie Uw mobiele nummer: 06..........
Uw klantnummer: ..........
Contactinformatie klantenservice 0900−9596: ma−vrij: 09:00−21:00 uur za: 10:00−17:00 uur zon en feestdgn: gesloten
Website: www.telfort.nl/rekening
Rekeninginformatie Nummer van deze rekening: ..........
Datum rekening: 19 december 2017
Periode rekening: 15.11.2017 − 14.12.2017
Abonnementskosten periode: 24.11.2017 − 15.12.2017 € −19,11 Overige verrekeningen inclusief promoties twv: € −18,10 € 1,46
Totaalbedrag € −17,65
Het bovenstaande bedrag wordt binnen vier weken op uw rekening gestort of wordt verrekend met uw uitstaande saldo
Reputatie 8
Badge +11
Bedankt voor de melding en graag gedaan.
Reputatie 7
Badge +13
Top dat jij er ook bericht van hebt gekregen, Henk. Hele fijne feestdagen gewenst!

Reageer