Kunt u mij helpen...Een klachtmail indienen lukt telkens niet...
15 aug 2017 mijn abonnement opgezegd...en onderstaande bevestigingsmail gekregen.
Kijk ik op mijn Telfort...zie ik tot mijn verbazing dat de nieuwe factuur wordt opgemaakt.
Ik bel en er wordt mij verkondigd dat er niets over de opzegging bekend is.
Er zal voor dit abonnement opnieuw opgezegd moeten worden.
dat heeft de medewerker dan ook gedaan.
15 Aug 2017
Wat jammer meneer Henk186.
we hebben uw bericht ontvangen.
We vinden het jammer dat u weg gaat.
Hieronder vindt u de gegevens die u aan ons doorgegeven hebt.
Het kan zijn dat wij u in de Avond (18:00 - 21:00) nog bellen in verband met deze opzegging.
Met vriendelijke groet,
Telfort
Gegevens abonnement
Product Telfort Mobiel
Telfort Mobiel
Contact nummer ..........
Mobiele nummer dat opgezegd moet worden: ..........
Nieuwe provider Telfort
Uw gegevens..........
Titel aangepast om beter vindbaar te maken
Beste antwoord door Wieger DB
De laatste is de juiste. Het eerste bericht was door de opzegging van 18 november, daar had een collega nog een maand opzegtermijn gerekend. Naar aanleiding van mijn bericht is dit bijgesteld; je contract heb je eerder opgezegd en dit liep tot 12 november. Op je eindafrekening zullen de te veel berekende abonnementskosten aan je vergoed worden. De opzegging die je per mail aan mij had doorgestuurd hebben wij alsnog handmatig verwerkt. Hopelijk weet je zo voldoende.