beantwoord

Microsim gratis?

• 19 december 2012
  • 3 reacties
  • 2454 keer bekeken

Hoi

Ik wil voor mijn vriendin voor kerst een iphone kopen maar daar gaat dus een microsim in.
Nu heeft zij telfort en nu is mijn vraag het aanvragen van een microsim onder mijn telfort is dat gratis?
En zo nee wat zijn de kosten voor een microsim met behoud van eigen nummer
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 20 december 2012, 10:04

@handsome1987,

De microsimkaart kun je kosteloos aanvragen via Mijn Telfort of via onze telefonische klantenservice (je moet dan wel in het bezit zijn van een klantenservice wachtwoord). Ook in de winkel kun je de simkaart kosteloos om laten wisselen. Mocht je de simkaart online of telefonisch bestellen dan wordt de simkaart wel afgeleverd op het adres van de contractant.

Denise
Bekijk reactie

3 reacties

Badge
Volgens mij kan je gewoon met je oude simkaart naar de telefoonwinkel gaan en daar knippen ze hem als microsim. Maar daar ben ik niet helemaal zeker van.
Volgens mij kan je gewoon met je oude simkaart naar de telefoonwinkel gaan en daar knippen ze hem als microsim. Maar daar ben ik niet helemaal zeker van.

Nou dat klopt ook maar ik heb zoiets van als die gratis zou kunnen aangevraagd worden dan zou dat net zo mooi zijn
Reputatie 3
Badge +1
@handsome1987,

De microsimkaart kun je kosteloos aanvragen via Mijn Telfort of via onze telefonische klantenservice (je moet dan wel in het bezit zijn van een klantenservice wachtwoord). Ook in de winkel kun je de simkaart kosteloos om laten wisselen. Mocht je de simkaart online of telefonisch bestellen dan wordt de simkaart wel afgeleverd op het adres van de contractant.

Denise

Reageer