Microsim activatie

• 11 januari 2012
  • 37 reacties
  • 7420 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds dinsdag mijn iPhone 4, met een abbonnement. Hij bevalt me prima alleen de simkaart doet het niet ..

Ik heb dus de klantenservice van jullie gebeld. En die hadden een klacht ingediend. Ik heb hier een antwoord op terug dat de simkaart het in de loop van de middag vandaag (11-01-2012) moest doen. Echter doet hij het nu nog steeds niet. Ook kan ik geen wachtwoord opvragen bij Mijn Telfort ..?

Kunt u mij verder helpen ?

Groetjes,

37 reacties

Badge
Had je al gedaan hoor ik van de klantenservice 😃
Thnxxx
Badge
Ik ben er opnieuw mee bezig. Mijn oprechte excuses dat de eerdere toezegging niet is nagekomen. Ik zal er in ieder geval voor zorgen dat de abonnementskosten worden gecrediteerd en een coulance voor het ongemak.

Laïla

@ Webcare / Laila > ik zou zo en zo een vergoeding krijgen van Telfort voor de gemaakte telefoonkosten naar de klantenservice, daar zou een medewerker een aantekening ruim een week geleden van maken.

Betreffende de vergoedingen "voor de abonnementskosten en een coulance voor het ongemak" waar jij het over had, ontvang ik dit vanzelf ? / cq. is dit al geregeld ?
Na weer gebeld te hebben, en doorverbonden te worden naar de technische dienst eindelijk dan doet hij het. Nu heb ik alleen maar 1 streepje verbinding ..
Badge +7
@Famous®️,

Uw abonnement is geactiveerd.

@Jeeffy,

Ik blijf het in de gaten houden.

Laïla
Oke laila dat is netjes!
Badge +7
Ik ben er opnieuw mee bezig. Mijn oprechte excuses dat de eerdere toezegging niet is nagekomen. Ik zal er in ieder geval voor zorgen dat de abonnementskosten worden gecrediteerd en een coulance voor het ongemak.

Laïla
Badge
Ik stuur je nu even een persoonlijk berichtje
Hebben ze daar een duidelijk antwoord gegeven of niet ? Morgen maar weer is bellen..
Badge
Ik ben in de shop geweest, ik hou je up to date.
Zeg Webcare wanneer doet hij het nou eindelijk ?
Badge
Hier ook niet 😞
Hier nog steeds geen service ..
Badge
Ben het idd met je eens.
Hier is ie ook nog steeds niet actief.
Ik vind hele slechte service. Heb mn iphone inmiddels voor de 4e dag, en abbonnementskosten sinds de 8ste. Heb meerdere malen gebeld, gemaild of gechat.
Eerst stuurde ze een mailtje terug dat het wornsdag actief zou moeten zijn. Ligt het nou aan mij of doet hij het nog steeds niet ?
Toen gister gebeld dat ze een mailtje sturen naat het hoofdkantoor voor activering, nu nog steeds een plezier van..
Dus ik wacht nog steeds op en duidelijk verklaring en datum dat mijn sim actief is...
Inderdaad raar ;s van mij maghet ook wel is opgaan schieten
Badge
Nog steeds "Geen service" in beeld.
Helpdesk gebeld, en die geeft nu weer aan dat die 24uur helemaal niet aan voldaan kan worden 😞
Ik word hier nu echt ziek van.

Niet persoonlijk naar jullie hoor webcare,
maar wel hoe alles verloopt.

Vreemd eig. ook dat er totaal niets op de website van Telfort over te vinden is bij storings meldingen.
Badge
@ Webcare / Laila > kunnen jullie misschien ook een update geven hoe het ervoor staat ?
Badge
Net ook nog even gesproken met de klantenservice.
Maar goed.. daar kom je eig. weinig verder mee.
Zij konden mij niets verder vertellen over de status.

Ik hoop het echt [-o< dat het werkend wordt vandaag.
Want de hele tijd in die onzekerheid zitten vind ik ook niets.
Badge
@all,

Uw aansluiting wordt binnen maximaal 24 uur geactiveerd. Onze excuses voor het ongemak.

Laïla

> 9.20 uur < Nog Max. 6 uurtjes te gaan.

Hier nog steeds Geen service :? .
Badge
Okey.
Ik zal dat ook doen zodra die werkt.
En alleen bestellingen via inet die niet goed doorgevoerd worden klopt niet wat de helpdesk verteld,
want mijn bestelling is telefonisch doorgegeven, en die heeft dus ook het probleem.
Laten we heg hopen! Ik zal wel posten als hij doet.
Badge
Okey dank je wel.
Nou we gaan er nog gewoon vanuit dat wat Laila vertelde,
dat het morgen middag moet werken.
Ik heb vanavond de klantenservice aan de lijn gehad, die zeiden dag het kwam dat er storing was en nieuwe bestellingen via internet niet automatisch activeerd werden. Maar dit zsm zal gebeuren
Badge
Ik houd je hier zo en zo op de hoogte Laila.
Op dit moment is het nog steeds "geen service".
ook na een restart van het toestel.

Waarom ik zo bang ben, komt na het lezen van het topic "Geen Service/ongeldige simkaart Iphone 4s".
Ik hoop toch dat dat niets met mijn geval te maken heb.
Zover ik begrijp. staat dit los van mijn probleem,
en hoop dan ook morgen "wel service" te hebben :lol:
Ja ! Mooi en dankjewel nogmaals.

Reageer