Microsim activatie

• 11 januari 2012
  • 37 reacties
  • 7420 keer bekeken

Toon het eerste bericht

37 reacties

Hier nog steeds geen service ..
Badge
Hier ook niet 😞
Zeg Webcare wanneer doet hij het nou eindelijk ?
Badge
Ik ben in de shop geweest, ik hou je up to date.
Hebben ze daar een duidelijk antwoord gegeven of niet ? Morgen maar weer is bellen..
Badge
Ik stuur je nu even een persoonlijk berichtje
Badge +7
Ik ben er opnieuw mee bezig. Mijn oprechte excuses dat de eerdere toezegging niet is nagekomen. Ik zal er in ieder geval voor zorgen dat de abonnementskosten worden gecrediteerd en een coulance voor het ongemak.

Laïla
Oke laila dat is netjes!
Badge +7
@Famous®️,

Uw abonnement is geactiveerd.

@Jeeffy,

Ik blijf het in de gaten houden.

Laïla
Na weer gebeld te hebben, en doorverbonden te worden naar de technische dienst eindelijk dan doet hij het. Nu heb ik alleen maar 1 streepje verbinding ..
Badge
Ik ben er opnieuw mee bezig. Mijn oprechte excuses dat de eerdere toezegging niet is nagekomen. Ik zal er in ieder geval voor zorgen dat de abonnementskosten worden gecrediteerd en een coulance voor het ongemak.

Laïla

@ Webcare / Laila > ik zou zo en zo een vergoeding krijgen van Telfort voor de gemaakte telefoonkosten naar de klantenservice, daar zou een medewerker een aantekening ruim een week geleden van maken.

Betreffende de vergoedingen "voor de abonnementskosten en een coulance voor het ongemak" waar jij het over had, ontvang ik dit vanzelf ? / cq. is dit al geregeld ?
Badge
Had je al gedaan hoor ik van de klantenservice 😃
Thnxxx

Reageer