Microsim activatie

  • 11 januari 2012
  • 37 reacties
  • 7421 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds dinsdag mijn iPhone 4, met een abbonnement. Hij bevalt me prima alleen de simkaart doet het niet ..

Ik heb dus de klantenservice van jullie gebeld. En die hadden een klacht ingediend. Ik heb hier een antwoord op terug dat de simkaart het in de loop van de middag vandaag (11-01-2012) moest doen. Echter doet hij het nu nog steeds niet. Ook kan ik geen wachtwoord opvragen bij Mijn Telfort ..?

Kunt u mij verder helpen ?

Groetjes,

37 reacties

Badge
Klopt hier hetzelfde hoor.
Weet u hier een oplossing voor ? Of kan alleen telfort hier iets aan doen ? ..
Badge
Dit probleem kan alleen Telfort verhelpen,
dat hebben zij mij gemeld vandaag.
Zij hebben hier een speciale afd. voor waar deze problemen worden behandeld, en opgelost.

Bij mij is het volgende geval.
De simkaart is wel geregistreerd,
maar het netwerk staat nog Inactief op mijn simkaart.

Normaal gaat deze handeling vol automatisch,
maar nu moet dat door deze afd. handmatig gedaan worden.

De medewerker melde mij dat hier max. 1 tot 3 werkdagen voor staat,
maar in de meeste gevallen binnen 1 werkdag is verholpen.
Dan hoop ik dat ik het vanaf morgen mijn verbinding heb.. Want nu heb ik er ook niet zoveel aan.

Maar bedankt ! 😃
Badge
Graag gedaan.
Als je mekaar kan helpen, kan nooit kwaad.
Badge +7
Ik ben voor jullie bezig. Mijn excuses voor het ongemak.

Laïla
Kunt u vertellen hoe lang het ongeveer nog duurt ?
Badge +7
@all,

Uw aansluiting wordt binnen maximaal 24 uur geactiveerd. Onze excuses voor het ongemak.

Laïla
Dankjewel !
Badge
@ Webcare Laila > Geldt dit ook voor mij dan , dat hij binnen 24uur moet werken ?
Omdat jij destrax in een Pm melde aan mij dat er geen tijdsbestek is aan te geven.
Badge +7
Het geldt ook voor u. Toen ik u een berichtje stuurde was er nog niets bekend, in de tussentijd is dit bekend geworden.

Laïla
Badge
Ow te gek.
Morgen moet het dus werken :)
Heel hartelijk bedankt weer voor de uitleg
Ja ! Mooi en dankjewel nogmaals.
Badge
Ik houd je hier zo en zo op de hoogte Laila.
Op dit moment is het nog steeds "geen service".
ook na een restart van het toestel.

Waarom ik zo bang ben, komt na het lezen van het topic "Geen Service/ongeldige simkaart Iphone 4s".
Ik hoop toch dat dat niets met mijn geval te maken heb.
Zover ik begrijp. staat dit los van mijn probleem,
en hoop dan ook morgen "wel service" te hebben :lol:
Ik heb vanavond de klantenservice aan de lijn gehad, die zeiden dag het kwam dat er storing was en nieuwe bestellingen via internet niet automatisch activeerd werden. Maar dit zsm zal gebeuren
Badge
Okey dank je wel.
Nou we gaan er nog gewoon vanuit dat wat Laila vertelde,
dat het morgen middag moet werken.
Laten we heg hopen! Ik zal wel posten als hij doet.
Badge
Okey.
Ik zal dat ook doen zodra die werkt.
En alleen bestellingen via inet die niet goed doorgevoerd worden klopt niet wat de helpdesk verteld,
want mijn bestelling is telefonisch doorgegeven, en die heeft dus ook het probleem.
Badge
@all,

Uw aansluiting wordt binnen maximaal 24 uur geactiveerd. Onze excuses voor het ongemak.

Laïla


> 9.20 uur < Nog Max. 6 uurtjes te gaan.

Hier nog steeds Geen service :? .
Badge
Net ook nog even gesproken met de klantenservice.
Maar goed.. daar kom je eig. weinig verder mee.
Zij konden mij niets verder vertellen over de status.

Ik hoop het echt [-o< dat het werkend wordt vandaag.
Want de hele tijd in die onzekerheid zitten vind ik ook niets.
Badge
@ Webcare / Laila > kunnen jullie misschien ook een update geven hoe het ervoor staat ?
Badge
Nog steeds "Geen service" in beeld.
Helpdesk gebeld, en die geeft nu weer aan dat die 24uur helemaal niet aan voldaan kan worden 😞
Ik word hier nu echt ziek van.

Niet persoonlijk naar jullie hoor webcare,
maar wel hoe alles verloopt.

Vreemd eig. ook dat er totaal niets op de website van Telfort over te vinden is bij storings meldingen.
Inderdaad raar ;s van mij maghet ook wel is opgaan schieten
Ik vind hele slechte service. Heb mn iphone inmiddels voor de 4e dag, en abbonnementskosten sinds de 8ste. Heb meerdere malen gebeld, gemaild of gechat.
Eerst stuurde ze een mailtje terug dat het wornsdag actief zou moeten zijn. Ligt het nou aan mij of doet hij het nog steeds niet ?
Toen gister gebeld dat ze een mailtje sturen naat het hoofdkantoor voor activering, nu nog steeds een plezier van..
Dus ik wacht nog steeds op en duidelijk verklaring en datum dat mijn sim actief is...
Badge
Ben het idd met je eens.
Hier is ie ook nog steeds niet actief.

Reageer