beantwoord

Met mobiel naar Telfort overstappen

• 2 februari 2019
  • 11 reacties
  • 230 keer bekeken

Reputatie 1
Goedeavond
Ik zit op dit bij T mobile met een abonement .
Deze loopt tot oktober 2019
Graag zou ik dan mijn abonement overzetten naar Telfort.
Nu dacht ik dat ik het op de site kon aangeven zodat Telfort het voor mij regeld.
Maar ik kan dit niet meer vinden.
Hoe kan ik dit verder regelen
gr Marjov

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 5 februari 2019, 15:10

Hallo @marjo1960, leuk dat je ook met je mobiele abonnement naar ons wilt komen! 🙂 Wat hierboven is gezegd klopt inderdaad, na 1 mei worden er geen Telfort nieuwe abonnementen meer aangeboden. Bestaande abonnementen blijven gewoon bestaan. Op dat moment zal je een KPN abonnement af kunnen sluiten, de datumprikker zal je daar op dat moment ook over informeren.
Vanaf april willen we ook Telfort abonnementen mogelijk maken als onderdeel van KPN Compleet, de precieze inrichting daarvan is op dit moment nog niet bekend.
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 1
Goedeavond
Bedank voor jullie reacties.
aangezien we toch bij Telfort /KPN willen blijven heb ik de Datumprikker gebruikt.
Nu maar afwachten. Het is pas in oktober .
Gr Marjo1960
Telfort gaat straks op in KPN en het is op dit moment volgens mij nog niet helemaal duidelijk,
tot wanneer je een abonnement bij Telfort af kunt sluiten.

Maar is dit het wat je zocht?

Overstappen naar Telfort.
Tot 1 mei kan je nog onder het Telfort merk iets afsluiten.
Dat van 1 mei had ik gelezen maar ik dacht dat het voor de winkels gelde, niet online.
Maar als het voor online ook geldt kan marjo1960 geen abonnement meer afsluiten lijkt mij.
Het kan volgens de link 3 maanden voor datum.
Een mogelijkheid zal misschien zijn, tot oktober afkopen bij T Mobile omdat het contractbreuk is dan.
om vervolgens een abonnement bij Telfort af te sluiten.
Dat zal een dure kwestie worden denk ik zo.
Klopt. Dat duur valt wel mee afhankelijk van wat nodig is. Zeker als je voor KPN compleet gaat kiezen. Het is niet duidelijk of het om een mobiel abonnement of thuis aansluiting gaat.

Per 1 mei stopt de verkoop zover nu bekend volledig ook online.

De drie maanden op die pagina is de opzegtermijn voor een zakelijk(mobiel) abonnement.
Reputatie 1
Goedemiddag
Dank jullie wel voor jullie reacties.
Wij hebben een Telfort abonement tv vastbellen internet en de mobiel van mijn man.
Nu mogen meerderen mobiels op 1 adres in Combivoordeel.
Daar wil ik gebruik van maken alleen loopt mijn mobiele abonement bij t-mobile af in oktober.
Vandaar mijn vraag hoe kan ik dit laten overzetten.
gr Marjo1960
Dan zou deze optie kunnen https://www.telfort.nl/persoonlijk/datumprikker.htm Of even afwachten hoe een en ander gaat lopen in verband met het verdwijnen van het Telfort merk en tegen de tijd dat je abonnement afloopt nog eens kijken zeg vanaf augustus. De wens is begrijp ik nu overstappen naar Telfort met nummer behoud dan zal je waarschijnlijk de resterende tijd bij Tmobile moeten afkopen.
Het is mogelijk om je contract eerder op te zeggen. Hier zitten kosten aan verbonden. Hoe hoog dat bedrag is, is afhankelijk van de resterende looptijd van het contract. Onze klantenservice kan je vertellen hoeveel dit voor jou gaat kosten. Op My T-Mobile Thuis kun je zien wanneer je contract afloopt. bron
Het voordeel wat je dan nu bij Telfort kan krijgen is verdubbeling van de data op een mobiel abonnement. Dan kan het nuttig zijn om het aanbod overzicht te bekijken. https://www.telfort.nl/persoonlijk/mobiel/abonnementen.htm
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Galdor68 en @marjo1960 ,
Ikzelf heb die datumprikker ook bij KPN ingesteld omdat mijn mobiele abo bij Vodafone nà 1 mei eindigt en ik dan toch automatisch bij KPN terecht kom.
En dat werkt ook nog goed want van de week kreeg ik een e-mail van KPN waarin ik mijn abo-voorkeur uit kon spreken, dan konden ze (KPN dus) mij tegen die tijd mij een passend aanbod doen.
Maar het is volgens mij de bedoeling dat marjo1960 bij Telfort terecht wil komen en niet bij KPN.
Dat maakt het volgens mij moeilijker.
Reputatie 8
Badge +7
Maar het is volgens mij de bedoeling dat marjo1960 bij Telfort terecht wil komen en niet bij KPN.
Dat maakt het volgens mij moeilijker.

Hallo @mandy ,
Of je het nu linksom of rechtsom bekijkt, we komen straks allemaal bij KPN terecht, einde Telfort, einde Xs4All.
Wat ik gelezen heb start KPN in de loop van april al met het combineren van Telfort- en KPN-abo's i.v.m. de te verkrijgen combi-kortingen.
Met andere woorden, als ik over een paar maanden mijn Vodafone-mobielabo bij KPN onderbreng krijg ik daar een combikorting op omdat ik ook al klant ben van Telfort=KPN.☺
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @marjo1960, leuk dat je ook met je mobiele abonnement naar ons wilt komen! 🙂 Wat hierboven is gezegd klopt inderdaad, na 1 mei worden er geen Telfort nieuwe abonnementen meer aangeboden. Bestaande abonnementen blijven gewoon bestaan. Op dat moment zal je een KPN abonnement af kunnen sluiten, de datumprikker zal je daar op dat moment ook over informeren.
Vanaf april willen we ook Telfort abonnementen mogelijk maken als onderdeel van KPN Compleet, de precieze inrichting daarvan is op dit moment nog niet bekend.

Reageer