beantwoord

Melding over belminuten die op zijn

• 1 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 171 keer bekeken

Ik krijg de melding dat ik over mijn belminuten van deze periode zit. 150 minuten terwijl in een abonnement heb met 250 minuten. Hoe kan dit?

Edit: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door jimny 2 oktober 2018, 04:50

Is het abonnement sinds kort ingegaan of heb je dit abonnement al veel langer, wat geeft je gebruik in je mijn Telfort mobiel aan
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Is het abonnement sinds kort ingegaan of heb je dit abonnement al veel langer, wat geeft je gebruik in je mijn Telfort mobiel aan
Reputatie 8
Badge +10
Hoi Relmo, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Heb je iets gehad aan de suggesties die jimny hierboven doet?
Er staan nog geen gegevens in je forumprofiel zie ik, zou je daarin je mobiele nummer, postcode en huisnummer kunnen toevoegen? 🙂 Dat kan je doen door rechts bovenin de pagina op je profiel te klikken, en deze gegevens bij de instellingen toe te voegen. Dan kan ik je gegevens opzoeken en voor je nakijken waar dit berichtje vandaan gekomen is. Laat maar weten of het is gelukt.
Reputatie 8
Badge +10
Hi Relmo, ik heb nog niets van je gehoord, ik ga er daarom vanuit dat alles in orde is 🙂 Kom er gerust op terug mocht je nog vragen hebben.

Reageer