beantwoord

melding geen service

• 8 juli 2014
  • 3 reacties
  • 488 keer bekeken

sinds vanmorgen kan ik wel gebeld worden, maar niet zelf bellen. melding: geen service. vervelend, want ook mijn voicemail kan ik niet afluisteren. internet werkt wel. wat nu? ik kan dus ook de klantenservice niet bellen...!
icon

Beste antwoord door Koffiemok 8 juli 2014, 10:50

Als je geen service hebt dan kan je ook niet gebeld worden. Ook internet via het mobiele netwerk werkt dan ook niet. Er is dan namelijk geen verbinding met het netwerk. ;)

Toestel al een keer helemaal uit en aangezet?
Handmatig netwerk selecteren geprobeerd?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Als je geen service hebt dan kan je ook niet gebeld worden. Ook internet via het mobiele netwerk werkt dan ook niet. Er is dan namelijk geen verbinding met het netwerk. ;)

Toestel al een keer helemaal uit en aangezet?
Handmatig netwerk selecteren geprobeerd?
Badge
@mariandanen,

Welkom op het forum! Vervelend dat je niet kunt bellen. Wat Koffiemok aangeeft is correct. Als je geen service hebt, zou niets moeten werken. Ik wil je vragen om de twee suggesties van Koffiemok uit te voeren. Helpt dat? Ik lees graag van jou terug wat de uitkomst is.

Laïla
Badge +2
Welk toestel heb je overigens? Gebeurt dit je wel vaker of is dit de eerste keer? Als het wel vaker gebeurt; kijk dan eens of er een update voor je toestel beschikbaar is. Soms is dit alleen via de pc beschikbaar, bijv via Samsung.com --> Samsung Kies.

Reageer