beantwoord

[Melding] CombiVoordeel niet zichtbaar sinds overgang naar KPN

  • 31 januari 2020
  • 30 reacties
  • 631 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo,

 

Ik had onderstaande vraag al op het KPN forum gezet maar ik denk dat ik het beter hier kan zetten want alleen mobiel van Telfort is KPN geworden, tv en internet thuis nog Telfort.

 

Nu Telfort Mobiel niet meer bestaat omdat het sinds afgelopen weekend KPN mobiel is geworden viel mij vandaag wat op: Het combivoordeel is weg. Kan het ook niet meer wijzigen (dit wilde ik wel graag doen ivm foute keuze die ik heb gemaakt)

CombiVoordeel

 

present_orange.png

Combineer Telfort Thuis met Telfort Mobiel en krijg extra voordeel!

Dit lees ik, en niet welk voordeel ik heb (en kan wijzigen)

Het zal vast te maken hebben met de overschakeling van Telfort naar KPN die snel wordt aangepast maar wilde het even gezegd hebben. Ik heb namelijk ook Telfort TV en internet thuis. 

Mocht het niet meteen gewijzigd kunnen worden via MijnTelfort dan mag een moderator het doen voor mij (Fox Sports inwisselen voor 5,- korting). Bedankt! 

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic aangemaakt voor je vraag

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 3 februari 2020, 12:59

 

bc495f9a-e225-4bd8-9599-d5efd3fd8108.png

 

Onderwerp: CombiVoordeel is niet (of niet goed) zichtbaar in Mijn Telfort
 

Beschrijving: Sinds de overgang van de mobiele abonnementen naar KPN is mogelijk CombiVoordeel niet zichtbaar, of wordt niet juist weergegeven, in Mijn Telfort. Dit is voorgelegd aan de specialisten en wordt onderzocht. Zo gauw er nieuws is, delen we dit hier.
 

Verwachte datum van oplossing: Nog niet bekend, meer informatie volgt zo snel mogelijk.

Update 05-02-2020 09:01 uur: Het wijzigen van CombiVoordeel is nu weer mogelijk in Mijn Telfort. De problemen met de zichtbaarheid van CombiVoordeel in Mijn Telfort zijn bekend en er wordt hard aan gewerkt om dit recht te zetten. De korting blijft wél gewoon actief, staat gewoon op je factuur en wordt daar verrekend zoals je gewend bent. 

Bekijk reactie

30 reacties

Reputatie 1

Nu onze 2 mobiele abonnementen KPN zijn geworden kan ik mijn combivoordeel nergens meer terug vinden. Ik zie geen 5,- korting meer staan. Mijn Telfort Thuis factuur is nu 45,- ipv 40,-. Maar ik combineer nog steeds daar is niets in gewijzigd. Hoe gaan jullie dit oplossen? 

 

Admin: Jouw topic en bijbehorende reacties samengevoegd met meldingstopic

Reputatie 8
Badge +18

Als je de 26e bent overgezet naar KPN mobiel dan behoud je het combivoordeel wat je had bij Telfort

Reputatie 1

Maar ik zie in mijn Telfort Thuis account geen combivoordeel meer actief staan. Waar kan ik dit dan wel terug zien? 

Reputatie 8
Badge +18

helaas lukt dat op dit moment nog niet, echter op de site van het KPN forum staat explesiet dat de oude Telfort klanten gewoon hun combivoordeel behouden en naar mij toe is het ook nog bevestigd en afgelopen week mijn eerste factuur betaald en dat klopte precies 

Reputatie 8
Badge +11

Probleem zit hem waarschijnlijk in de overgang van mobiel naar KPN. Het Telfort-systeem ‘ziet’ hierdoor niet meer de combinatie van de twee abonnementen en geeft het dus niet weer.
Zolang je goed in de systemen staat hoef je je geen zorgen te maken. Je voordeel is er wel, maar wordt momenteel (nog) niet (correct) weergegeven.

Reputatie 1

O kijk, nu is het me duidelijk. Bedankt voor jullie reacties! :thumbsup_tone2:

Wel opvallend dat het enkel klanten met de factuur korting treft zoals gezegd voordeel van de twijfel  als de volgende factuur maar klopt.

Reputatie 1

En als ik het goed heb gelezen is deze actie bij KPN andersom. Telfort kreeg je korting op factuur thuis en bij KPN krijg je korting op je mobiel en bij afname van een extra pakket ook op je internet en tv. We gaan het de komende facturen zien.. 

KPN kent nu beide en € 5.00  of € 7.50 korting voor mobiel en € 5,00 Entertainment korting bij afname van een extra TV pakket bijvoorbeeld. Alles staat te lezen bij de Hussel voordelen

Verander je niks houd je deze factuur korting stap je over naar of verleng je bij KPN vervalt dit als je geen extra pakket afneemt,

Reputatie 1

Duidelijk. Ook bedankt Galdor:thumbsup_tone1:

Reputatie 8
Badge +10

 

bc495f9a-e225-4bd8-9599-d5efd3fd8108.png

 

Onderwerp: CombiVoordeel is niet (of niet goed) zichtbaar in Mijn Telfort
 

Beschrijving: Sinds de overgang van de mobiele abonnementen naar KPN is mogelijk CombiVoordeel niet zichtbaar, of wordt niet juist weergegeven, in Mijn Telfort. Dit is voorgelegd aan de specialisten en wordt onderzocht. Zo gauw er nieuws is, delen we dit hier.
 

Verwachte datum van oplossing: Nog niet bekend, meer informatie volgt zo snel mogelijk.

Update 05-02-2020 09:01 uur: Het wijzigen van CombiVoordeel is nu weer mogelijk in Mijn Telfort. De problemen met de zichtbaarheid van CombiVoordeel in Mijn Telfort zijn bekend en er wordt hard aan gewerkt om dit recht te zetten. De korting blijft wél gewoon actief, staat gewoon op je factuur en wordt daar verrekend zoals je gewend bent. 

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Muziekliefhebber1975 @Maria83, ik heb jullie topics samengevoegd en hier een zogenoemd Meldingstopic van gemaakt, omdat jullie hetzelfde issue melden. Dank daarvoor. Er zijn op dit moment problemen met de weergave van CombiVoordeel in Mijn Telfort. Sorry voor het ongemak en de verwarring! Ik heb dit al aangekaart bij de specialisten en dit wordt onderzocht.

Zo gauw we meer weten of als we meer informatie van jullie nodig hebben, dan laten we het hier weten. Als jullie in de tussentijd vragen hebben, laat het dan ook gerust weten. Wij beantwoorden ze met alle plezier zo goed als we kunnen (afhankelijk van de informatie die we dan hebben).

Reputatie 1

Sinds dat mijn telfort mobiel overgegaan is naar Kpn vorige week is de combivoordeel die ik had verdwenen. Moet nu 5 euro meer betalen voor Telfort thuis en ben mijn dubbele data kwijt. 

Als ik kijk bij mijn Telfort is er geen combivoordeel actief en kan ook niks wijzigen. In de mijn KPN app voor mijn telefoon word er ook niks over combivoordeel gesproken.

Er werd elke keer belooft dat er niks zou veranderen maar waarom is mijn combivoordeel dan weg en hoe kan dit oplossen?

 

Admin: reactie samengevoegd met het centrale topic hierover

Reputatie 4
Badge

Ik maak hier ook maar even een melding, ik had als combi voordeel 5 euro combi voordeel op de factuur, normaal betaalde ik 46,00 euro, nu stond er geen combivoordeel meer in mijn Telfort, 51,00 per maand moest ik gaan betalen volgens mijn Telfort, ik log net in, en zie de rekening van febr staan, die is 

Periode: Maand februari Bedrag: € 46,00

Het is dus duidelijk een WEERGAVE  fout in het systeem, want er staat nu ook nog steeds dat ik 51,00 euro moet gaan betalen voor de komende, nieuwe maand, maarrrrrrrrrrr het komt goed. kijk maar naar deze maand 51,00 euro moest ik gaan betalen en de rekening is 46,00 euro, dus het klopt met voorgaande maanden :relaxed:

 

Reputatie 4
Badge

@Andy1985 , ik moest ook 5 euro meer gaan betalen, stond er in mijn Telfort, ik kreeg net de factuur en wat ik moet betalen is hetzelfde als voorgaande maanden, je ziet het niet, maar combi voordeel is wel actief, het is dus duidelijk een weergave fout wat je ziet 

Reputatie 1

Januari was nog wel gewoon goed bij mij. Zag het pas voor deze maand erop staan.

Reputatie 1

Dank voor je melding Chicka, dan ga ik ervanuit dat het bij mij ook zo gaat. :thumbsup_tone2:

Reputatie 4
Badge

Bij mij ook, combi voordeel weg en 5 euro meer gaan betalen, maar ik heb net de factuur voor febr gekregen, en het bedrag dat ik moet betalen is hetzelfde als voorgaande maanden, dus op jouw mijn Telfort, net als de mijne, is het een weergave fout, ik dacht hetzelfde uhhhh alles weg, maar nee Andy het is toch goed gekomen, in mijn factuur is het combi voordeel gewoon mee gerekend

Reputatie 4
Badge

@Maria83 graag gedaan, ik zag ook niks meer, moest 5 euro meer gaan betalen, en op de factuur staat combi voordeel normaal vermeld, maandbedrag is hetzelfde als voorgaande maanden, dit om ook jullie gerust te stellen, het komt goed :slight_smile: 

Reputatie 1

Die korting komt vast goed, als ik maar binnenkort kan wijzigen want ik wil Fox niet meer, nog geen minuut naar gekeken. 

Maar maand is nog niet om. Ergens bij de 13e kan ik weer wijzigen, hoop dat het dan lukt anders meld ik mij gewoon weer hier. Ik heb alle vertrouwen dat ook dit weer goed komt. 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Andy1985, welkom op het forum! Zoals je ziet heb ik jouw nieuwe topic even samengevoegd met dit topic. Meer mensen zien hetzelfde in de Mijn Telfort, dit wordt onderzocht en via dit topic houden we de voortgang overzichtelijk bij.

 

@Maria83 graag gedaan, ik zag ook niks meer, moest 5 euro meer gaan betalen, en op de factuur staat combi voordeel normaal vermeld, maandbedrag is hetzelfde als voorgaande maanden, dit om ook jullie gerust te stellen, het komt goed :slight_smile: 

Dat is voor ons ook fijn om te lezen, dank je voor het delen hiervan Chicka! Ik geef het ook door aan de partij die het nu aan het onderzoeken is, zodat ze het daarbij mee kunnen nemen  :slight_smile:

Reputatie 4
Badge

@Jasper - Telfort 

Graag gedaan Jasper :relaxed:

Ook dit is voor jullie belangrijk hoe de facturen overkomen bij de mensen, met het combi voordeel, ook al staat het in mijn Telfort, zoals bij zovele verkeerd met de weergave qua prijs

Ik hoop dat de partij die het aan het onderzoeken is er ook wat aan heeft :slight_smile:

Groetjes van mij

Even hardop denken.

Wat is onze onze status? Nog steeds Combivoordeel of Compleet?

Telfort compleet klanten kunnen blijkbaar enkel eenmalig voor een tv pakket kiezen.

KPN heeft nu wel Entertainment korting die ik 1 op 1 vertaal met de factuurkorting van Telfort grootste verschil onder Hussel moet je hiervoor een extra dienst afnemen Pluspakket of FoxSports zelfs andere diensten via de KPN factuur geven het recht op die korting.

We hebben nog wel onze gekozen voordelen het Telfort systeem kent de koppeling met mobiel niet meer vandaar deze gedachte zijn wij nu voor beide systemen Compleet klanten?

Reputatie 8
Badge +11

Je hebt nog steeds CombiVoordeel inderdaad. Alleen staat het niet goed in Mijn Telfort. Zoals gezegd, wordt aan gewerkt.

Helder die status zal bij de volgende migratie uiteraard niet veranderen en naar ik hoop en verwacht wel beter koppelbaar. Niet alleen voor ons als klant in Mijn KPN maar ook de achterliggende systemen.

Reageer