beantwoord

Meerdere nummers onder 1 account

• 2 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 481 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Graag zou ik mijn telefoonnummers onder brengen binnen mijn Telfort, bij een nummer is dat gelukt.

Voor het eerste nummer kreeg in een account met een tijdelijk wachtwoord en dit geheel is samengevoegd onder Mijn Telfort, dat gaf verders ook geen problemen en werkt naar wens

Bij het tweede nummer geen account met tijdelijk wachtwoord ontvangen kan dus niets samenvoegen, voor de rest werkt het nummer wel naar behoren, het gaat in beide gevallen om een overgang van provider met behoud van nummer naar Telfort.
icon

Beste antwoord door A de Zeeuw 4 augustus 2017, 19:20

Had het nog niet geprobeerd vanwege het ontbreken van de SMS, ik heb hem ontvangen nu en het is gelukt om er in te komen, wel jammer dat het niet allemaal onder een hoedje kan, misschien iets om over na te denken....

In ieder geval bedankt voor de SMS, nu kunnen we verder.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi A de Zeeuw, welkom terug! Het is niet mogelijk om meer dan één nummer te koppelen aan één Mijn Telfort omgeving (i.c.m. Thuis dus). Het moet natuurlijk wel mogelijk zijn om je abonnement te beheren in een aparte Mijn Telfort omgeving voor dát nummer. Kun je in je forumprofiel het tweede 06-nummer invullen? Ik ga dan kijken naar wat er precies aan de hand kan zijn. Bedankt voor je reactie alvast.
Reputatie 1
Badge +1
Hi A de Zeeuw, welkom terug! Het is niet mogelijk om meer dan één nummer te koppelen aan één Mijn Telfort omgeving (i.c.m. Thuis dus). Het moet natuurlijk wel mogelijk zijn om je abonnement te beheren in een aparte Mijn Telfort omgeving voor dát nummer. Kun je in je forumprofiel het tweede 06-nummer invullen? Ik ga dan kijken naar wat er precies aan de hand kan zijn. Bedankt voor je reactie alvast.

Is gedaan, bij voorbaat dank.
Reputatie 8
Badge +2
Hallo A de Zeeuw, bedankt! Zojuist heb ik je een tijdelijk wachtwoord per sms toegestuurd. Wil je het daar nog eens mee proberen? Mocht je alsnog moeilijkheden ervaren, trek dan even aan de bel. 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Had het nog niet geprobeerd vanwege het ontbreken van de SMS, ik heb hem ontvangen nu en het is gelukt om er in te komen, wel jammer dat het niet allemaal onder een hoedje kan, misschien iets om over na te denken....

In ieder geval bedankt voor de SMS, nu kunnen we verder.
Reputatie 8
Badge +2
Hi A de Zeeuw, dank voor je reactie. Dit is nu nog niet mogelijk. Maar neem van mij aan dat men hier wel over nadenkt. Wanneer en óf we dit gaan introduceren is niet bekend. Hoe dan ook; fijn om te lezen dat je nu verder kunt!

Wil je feedback geven over hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂

Reageer